۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۵۲
کد خبر: 82054982
T T
۰ نفر
تقدير رئيس دفتر شوراي نگهبان گلستان از حضور هم استاني ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم

گرگان - ايرنا - رئيس دفتر هيات نظارت بر انتخابات گلستان از حضور مردم 10 شهرستان اين استان در برگزاري انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي طي امروز دهم ارديبهشت 95 تشكر كرد.

به گزارش ايرنا عيسي غلامي جمعه شب در گفت و گوي تلويزيوني با سيماي گلستان اظهار داشت: اكنون هم كار اخذ آراي مردم در استان در شرايط سالم و مناسب ادامه دارد و تمهيدات لازم براي كنترل و نظارت بر اجراي آن تا پايان شمارش اتخاذ شده است.
به گفته وي در هر يك از 863 شعبه اخذ راي در سه حوزه انتخابيه گلستان 5 تا 7 ناظر بر كار راي گيري از واجدان شرايط نظارت مي كنند.

*اعلام نتيجه انتخابات توسط مسئولان برگزاري
رئيس هيات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: اعلام نتيجه انتخابات در سه حوزه انتخابيه استان پس از پايان راي گيري و فقط از طريق اعلان رئيس هيات نظارت و رئيس ستاد انتخابات استان به طور رسمي اطلاع رساني خواهد شد و شهروندان به گماني زني و شايعه ها در خصوص نتيجه آراي 8 نامزد توجه نكنند.
وي گفت: افرادي كه نسبت به روند برگزاري انتخابات اين مرحله شكايتي دارد يا تخلف انتخاباتي مشاهده و سراغ دارند مي توانند مورد يا موارد را از طريق شماره تلفن 32256149 به دفتر هيات نظارت استان براي رسيدگي نمابر كنند.
راي گيري مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ساعت هشت صبح امروز جمعه در 10 شهرستان سه حوزه انتخابيه استان گلستان همزمان با 20 استان ديگر آغاز شده و تاكنون سه نوبت با درخواست ستاد انتخابات استان از وزارت كشور تا ساعت 22 تمديد شده است .
در اين دوره از انتخابات متصديان امور در 863 شعبه كار جمع آوري آراي مردم سه حوزه انتخابيه 'گرگان و آق قلا'؛ 'مينودشت، گاليكش، كلاله و مراوه تپه' و 'كردكوي، بندرتركمن، گميشان و بندرگز' را برعهده دارند.
مردم اين سه حوزه چهار كرسي نمايندگي در مجلس دهم شوراي اسلامي دارند.
6204/6203

سرخط اخبار استان‌ها