۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۴۲
کد خبر: 81979051
T T
۰ نفر
دعوت امام جمعه پلدختر به حضور حداكثري مردم در انتخابات

خرم آباد- ايرنا- امام جمعه پلدخترگفت: مردم با شركت در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در با آرمان هاي امام و انقلاب تجديد ميثاق كنند.

حجت الاسلام محمد سوري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان پلدختر از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون در صحنه هاي مختلف آگاهانه حضور يافته اند.
وي افزود: مردم شهرستان امسال نبز در هفتم اسفند ماه همچون سال هاي گذشته با شور و نشاط مثال زدني در پاي صندوق هاي راي حاضر شده و يك بار ديگر سرنوشت خود را رقم مي زنند.
امام جمعه پلدختر گفت: مردم انقلابي و هميشه در صحنه پلدخترهمچنان پشتيبان نظام و رهبري هستند و با شركت و حضور حداكثري در انتخابات به نداي مقام معظم رهبري لبيك گفته و مشت محكمي بر دهان استكبار مي زنند .
حجت الاسلام سوري با بيان اين كه شركت در انتخابات وظيفه اي ملي و ديني است افزود: بي شك حضور گسترده مردم پاي صندوق هاي راي نشانه وحدت ، همدلي ، بيداري و عظمت ملت ايران است كه قدرت معنوي خود را به رخ جهانيان مي كشانند .
وي گفت: از مردم ولايتمدار شهرستان پلدختر دعوت مي شود تا با تاسي از آرمان هاي امام خميني (ره) و الهام از رهنمودهاي مقام معظم رهبري همگام با ملت بزرگ ايران پاي صندوق هاي راي حاضر و با انتخاب نامزدهاي اصلح يك بار ديگر شور و شعور سياسي خود را به نمايش بگذارند .
/6060/7272

سرخط اخبار استان‌ها