۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81953046
T T
۰ نفر
بوكسور زنجاني با دست شكسته حريفان را مغلوب و به نشان طلا رسيد

زنجان - ايرنا - دبيرهيات ورزش بوكس استان زنجان گفت: بوكسور توانمند و قدر زنجاني در مسابقات چهارجانبه كه در شهر ملكان آذربايجان شرقي برگزار شد با دست شكسته، مبارزه كرد و بر حريفان خود چيره شد.

امير بري، روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: محسن عسگري كه از بوكسورهاي شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان مي باشد در وزن 60 كيلوگرم بر روي رينگ رفت و در مبارزه نخست خود و در مصاف با حريفي از آذربايجان شرقي، از ناحيه دست راست دچار شكستگي شد.
وي اظهار كرد: اين پديده نوظهور و جنگنده، با غيرت و تعصب بالايي كه داشت دست از مبارزه با اين حريف نكشيد و با استفاده از ضربات سنگين مشت چپ، حريف را وادار به پذيرش شكست كرد.
بري افزود: اين بوكسور شاخص و شايسته زنجاني كه شكست در برابر حريفان را قبول نداشت با يك دست به ميدان مبارزه پاي نهاد و با استفاده از تجارب و ضربات كاري، توانست بر حريفان خود از استان هاي كردستان و اردبيل نيز فائق آيد و در كمال ناباوري به نشان طلا دست يابد.
دبير هيات بوكس استان زنجان، گفت: هرچند اعضاي تيم اعزامي از زنجان در اين رقابت ها، اين ورزشكار را از ادامه مبارزه منع مي كردند اما وي به هيچ وجه حاضر به اين كار نشد.
بري با بيان اينكه اين بوكسور خرمدره اي به لحاظ رعايت اخلاق نيز سرآمد است افزود: عسگري حدود 18سال سن دارد و قريب چهار سال است كه در اين رشته ورزشي فعاليت مي كند كه به حتم در آينده يكي از برترين هاي بوكس اين استان خواهد بود.
مسابقات چهارجانبه بوكس با حضور تيم هاي زنجان، آذربايجانشرقي، اردبيل و كردستان، طي روزهاي 15 و 16 بهمن جاري در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، در شهر ملكان برگزار شد و تيم زنجان توانست با كسب پنج نشان طلا، هشت نقره و يك برنز در مكان سوم قرار بگيرد.
597/6085

سرخط اخبار استان‌ها