۱ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
کد خبر: 81889682
T T
۰ نفر
طراوت زاگرس: بانوان نجیب زیرتیغ جلوه گری در فضای مجازی

هفته نامه طراوت زاگرس در شماره 18 این نشریه در مطلبی با عنوان بانوان نجیب زیرتیغ جلوه گری در فضای مجازی به قلم نرگس كریمی به بررسی این آسیب پرداخته است.

مسئله عفاف و حجاب دو مقوله اما دارای پیوستگی عمیق با یكدیگر هستند، متفاوت به این معنا كه گاهی اشخاصی را در جامعه می بینیم كه عفیف اند اما محجبه نیستند و یا در مواردی در ظاهر حجاب دارند اما عفیف نیستند.
شبكه های اجتماعی این روزها به سرعت جایگاه خود را در میان جوانان تثبیت می كند و كمتر جوان و نوجوانی را می توان یافت كه حداقل در یكی از این فضاها فعالیت نداشته باشند.
گاهی در شبكه های اجتماعی شاهد اشتراك گذاری تصاویری از دختران محجبه ای با نوع خاصی نگارش پیام ها و كامنت های عارفانه و بعضا عاشقانه و اظهارنظرهای آنچنانی هستیم كه شاید اگر از این دختران بپرسیم حاضرید در یك جمع عمومی با حضور چندنفر اینگونه سخن بگویید و با این ظاهر حاضر شوید، قطعا پاسخ محكم نه را خواهیم شنید.
حال جای این پرسش است كه آیا دختر مسلمان و عفیف و حتی باحجاب برتر مانند چادر در فضای مجازی كه روزانه هزاران بازدید كننده از همه قشر و سطح فرهنگ دارد، می تواند هرگونه كه بخواهد حاضر شود یا خیر؟
كاهش رشد علمی كشور از مخالفان تا موافقانش، شبكه های ماهواره ای و اینترنتی و مربیان پشت پرده فرزندان از دیگر مطالب تولیدی این شماره هفته نامه طراوت زاگرس است.
7363/ 6014/

سرخط اخبار استان‌ها