۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۲
کد خبر: 81864566
T T
۰ نفر
واژگوني خودرو در جلفا يك كشته و دو زخمي بر جاي گذاشت

تبريز- ايرنا- بر اثر واژگوني يك دستگاه خودرو پرشيا در محور جلفا - ايواوغلي متاسفانه يك نفر كشته و دو نفر ديگر به شدت زخمي شدند.

به گزارش ايرنا، مسوول امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام اين خبر به خبرنگار ايرنا گفت: اين حادثه مقارن ساعت 12 ظهر امروز جمعه در سه راهي قره بلاغ پنج كيلومتري جلفا - ايواوغلي (آذربايجان غربي) رخ داد.
به گفته محبوب ابراهيمي دراين حادثه سرنشين خودرو به نام حميده يكاني 35 ساله در دم جان باخت و راننده خودرو به نام اسمعيل يوسف زاده و ديگر سرنشين خودرو به نام اسري يوسف زاده به علت شدت جراحت هاي وارده به بيمارستان دكتر ساجدي هاديشهر اعزام شدند.
وي علت حادثه را لغزندگي جاده و سرعت غيرمجاز خودرو و عدم رعايت نكات ايمني از سوي راننده اعلام كرد.
مسوول امداد نجات منطقه آزاد ارس با اشاره به بارش شديد برف در شامگاه پنج شنبه در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و گرفتار شدن خودروهاي عبوري در محورهاي شهرستان از امداد و نجات دهها خودرو گرفتار در برف و كولاك و هدايت آنها به مراكز اسكان شبانه خبر داد.
ابراهيمي خاطرنشان كرد: در شبانه روز گذشته بر اثر لغزنده بودن جاده ها چندين خودرو از مسير منحرف و دچار سانحه شده بودند كه با تلاش ماموران امدادي نجات يافتند.
وي افزود: هم اكنون محورهاي منتهي به منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا باز بوده و مسافراني كه قصد تردد در اين محورهاي را دارند با احتياط كامل و همراه داشتن تجهيزات ايمني مسافرت كنند.
محور ارتباطي جلفا - ايواوغلي شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس را به شهرستان خوي و ديگر شهرستان هاي استان آذربايجان غربي ارتباط مي دهد.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر در فاصله 125 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده است.
7222/ 14945

سرخط اخبار استان‌ها