۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
کد خبر: 81855509
T T
۰ نفر

سارقان زورگير در دام پليس گرفتار شدند

۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
کد خبر: 81855509
سارقان زورگير در دام پليس گرفتار شدند

دزفول - ايرنا - فرمانده انتظامي دزفول از دستگيري سارقان زورگير كه مزاحمت فراواني براي افراد سالخورده موجب شده بودند خبر داد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس سرهنگ علي الهامي روز پنجشنبه در تشريح اين خبر اظهار كرد:در پي وقوع چند مورد سرقت ، جيب بري و زورگيري از افراد سالخورده در سطح شهرستان دزفول شناسايي و دستگيري سارقان بصورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود:ماموران با انجام كار اطلاعاتي و گشت زني و كمين در نقاط خلوت و كم تردد موفق به شناسايي يك باند 2 نفره از سارقان شدند.
سرهنگ الهامي گفت:ماموران پليس سرانجام موفق شدند متهمان را در مخفيگاهشان دستگير و جهت سير مراحل قانوني به كلانتري منتقل كنند.
وي تاكيد كرد:با انجام بازجويي فني و تخصصي سارقان به بزه ارتكابي خود شامل 12 فقره جيب بري و زور گيري از افراد سالخورده و كهنسال اعتراف كردند.
سرهنگ الهامي بيان داشت:سارقان افراد سالخورده را هنگام تردد در نقاط خلوت و نيز حضور در بوستان هاي شهري مورد جيب بري و زورگيري قرار داده و علاوه بر سرقت پول موبايل آنان را نيز به سرقت مي بردند.
فرمانده انتظامي دزفول در خاتمه با اشاره به تعامل خوب شهروندان با پليس از مردم خواست هر گونه نظر ، انتقاد ، شكايت و تقدير از عملكرد پليس را به صورت شبانه روزي با سامانه تلفني 197 دفتر نظار ت همگاني در ميان بگذارند.
تامين امنيت ، برخورد با سارقان به ويژه سارقان جيب بر از مطالبات مردم دزفول از نيروي انتظامي مي باشد.
6068

سرخط اخبار استان‌ها