۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱
کد خبر: 81853182
T T
۰ نفر
اتوبوس حامل مسافران پاكستانی در یزد 17 مصدوم برجای گذاشت

یزد - ایرنا - مسئول روابط عمومی مركز فوریت های پزشكی استان یزد گفت: تصادف اتوبوس حامل مسافران پاكستانی بر اثر تصادف با كامیون در محور كرمان - یزد (كمربندی یزد) 17 مصدوم برجای گذاشت .

محسن ملك ثابت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح جزئیات این حادثه افزود: در ساعت 2:50 بامداد امروز یك دستگاه اتوبوس در كمربندی یزد - كرمان در حدفاصل پل خضرآباد به سمت پایانه حمل و نقل با یك دستگاه كامیون برخورد كرد .
وی اظهار كرد : مصدومان این حادثه بدلیل جراحات و مصدومیت به مراكز درمانی از جمله بیمارستانهای شهید صدوقی ، شهید رهنمون و افشار یزد منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی مركز فوریت های پزشكی استان اضافه كرد: تاكنون نیمی از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند .
ملك ثابت درباره زمان حضور اوژانس در محل وقوع گفت: ماموران مركز فوریت ها بلافاصله پس از وقوع حادثه و تنها 2 دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شدند.
مجموع مسافران 57 نفر اعلام شده است كه عازم كربلا برای آیین اربعین حسینی بودند.
رئیس پلیس راه استان یزد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : اتوبوس حامل مسافران پاكستانی به علت حركت با دنده عقب با كامیون برخورد می كند.
سرهنگ احمد مظفری افزود : طبق نظر كارشناسان این نیرو راننده اتوبوس مقصر شناخته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این خصوص اظهار كرد: اتویوس حامل زائران پاكستانی 57 مسافر داشت كه در این حادثه 18 نفر مصدوم و توسط اورژانس به مراكز درمانی منتقل شدند.
حمید پارساییان افزود: 39 مسافر باقی مانده نیز توسط 2 دستگاه مینی بوس و یك دستگاه وانت سواری به پایگاه های هلال احمر منتقل و اسكان داده شدند كه از این تعداد نیز 6 نفر به بیمارستان منتقل شدند.ك/3
8068

سرخط اخبار استان‌ها