۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۳
کد خبر: 81848058
T T
۰ نفر
360  دستگاه اتوبوس براي جابجايي زائران ايراني از شلمچه تا بصره پيش بيني شد

آبادان-ايرنا-مدير پايانه تجاري شلمچه گفت:با هماهنگي سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداري تبريز، 360 دستگاه اتوبوس و ميني بوس براي جابجايي زائران ايراني از شلمچه تا بصره پيش بيني شده است.

محمد نظارت شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:اين اتوبوس ها با قيمت مصوب كشور عراق، اقدام به جابجايي زائران از شلمچه تا بصره مي كند و بهتر است، زائران نيز براي جابجايي از اين اتوبوس ها استفاده كنند.
وي با بيان روان بودن تردد زائران حسيني در گيت هاي ورودي به مرز عراق، اظهار داشت:با افزايش گيت هاي گذرنامه در مرز عراق، زائران به راحتي و بدون معطلي وارد عراق مي شوند.
نظارت ادامه داد:در مسير شلمچه تا بصره نيز، موكب هايي از سوي هموطنان تبريز و ديگر شهرهاي كشور و سازمان منطقه آزاد اروند تدارك ديده شده تا زائران ايراني مشكلي در عراق نداشته باشند.
مدير پايانه تجاري شلمچه گفت:چهار موكب نيز براي خدمت رساني به زائران در دو نقطه صفر مرزي از سوي سازمان منطقه آزاد اروند مستقر شده و روزانه بيش از 15 هزار پرس غذا در سه وعده ميان زائران اربعين حسيني توزيع مي كند.
نظارت گفت:خدمت رساني به زائران حسيني به صورت 24 ساعت و بدون وقفه از سوي سازمان منطقه آزاد اروند انجام مي شود.
مرز بين المللي شلمچه و چذابه از گذرگاه هاي زائران براي ورود به عتبات عاليات است و پيش بيني مي شود در اربعين امسال بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر از اين دو نقطه به سوي كربلا بروند.
3015/6125

سرخط اخبار استان‌ها