۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81846621
T T
۰ نفر

هندبال انتخابی المپیك؛ایران مغلوب قطر شد

۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81846621
هندبال انتخابی المپیك؛ایران مغلوب قطر شد

تهران-ایرنا-تیم ملی هندبال ایران درچهارمین دیدار خود درچارچوب نخستین مرحله از رقابت های انتخابی المپیك جمعه شب مغلوب تیم ملی هندبال قطر شد.

به گزارش ایرنا؛در این دیدار كه در ورزشگاه الدحیل دوحه قطربرگزار شد تیم ایران با نتیجه 32 بر 17برابر تیم قطر شكست خورد.
برای تیم هندبال ایران دراین دیدارمیلاد مسایلی 4 گل، سجاد استكی 5 گل،سید علیرضا موسوی، شاهو نصرتی ودانیال كومایش هر كدام 2 گل و افشین صادقی و مجتبی حیدرپورهر كدام یك گل به ثمررساندند.
ملی پوشان هندبال كشورمان در دقایق ابتدایی نیمه نخست با سه گل از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما این برتری زیاد دوام نیاورد و بازیكنان تیم ملی قطر با در اختیار گرفتن توپ و میدان خیلی زود بازی را به تساوی كشاندند و در پایان، نیمه نخست را با نتیجه 16 بر 8 به سود خود خاتمه دادند.
در این نیمه میلاد مسایلی 2 ،سجاد استكی 4 و افشین صادقی و شاهونصرتی هر كدام یك بار برای تیم ملی كشورمان گلزنی كردند و سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی نیز عملكرد خوبی داشت.
نیمه دوم بازهم بازیكنان تیم قطر كه از حمایت هواداران خود سود می بردند، خیلی زود به گل رسیدند و اختلاف را بیشتر كردند از سوی دیگر سرمربی تیم ملی ایران در تركیب تیمش تغییراتی ایجاد كرد و توسط سید علیرضا موسوی ما نهمین گل خود را درون دروازه تیم قطر جای دادیم و بلافاصله توسط مجتبی حیدرپور به گل دهم نیز رسیدیم.
در ادامه باز هم قطری ها با زدن گل های متوالی اختلاف را بیشتر كردند و این دیدار را در پایان با نتیجه 32 بر 17 به سود خود تمام كردند و به مرحله نیمه نهایی صعود كردند.
تیم هندبال چند ملیتی قطر تنها یك بازیكن قطری الاصل دارد و سایر بازیكنان این تیم ملیت اروپایی دارند.
داوران جمهوری چك قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
ملی پوشان كشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی یكشنبه برابر تیم ملی عربستان قرار می گیرند و در صورت برتری مقابل این تیم به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی راه پیدا خواهند كرد.
ملی پوشان هندبال ایران پیش از این تیم ملی عمان را با نتیجه 39 بر 31 ،ازبكستان را با نتیجه 33 بر 18 و تیم مدعی ژاپن را با نتیجه 31 بر 27 شكست داده بودند.
ملی پوشان هندبال ایران در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقه ها درگروه B و با تیم های عربستان، عمان، ژاپن، ازبكستان و قطر همگروه هستند.
تیم قهرمان این دوره از رقابت ها به صورت مستقیم به جمع ١٢ تیم حاضر در المپیك خواهد پیوست و تیم های دوم و سوم برای كسب سهمیه راهی پیكارهای بین قاره ای خواهند شد.
مسابقات هندبال انتخابی المپیك 23 آبان ماه دردوحه قطر آغاز و تا 2 آذر به طول می انجامد.
ورزشی.(2)**9144 **1917
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش