۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
کد خبر: 81846103
T T
۰ نفر
همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان در بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با آغاز هفته بسیج همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان روز جمعه با حضور قشرهای مختلف بسیج و خانواده‌های آنان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این پیاده روی خانوادگی، بسیجیان بوشهر از میدان رئیسعلی دلواری تا پارك ساحلی شورا مسافت بیش از دو كیلومتر را پیمودند و به قید قرعه به تعدادی از بسیجیان جوائزی اهدا شد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیح اظهار كرد: برنامه‌های نخستین روز از این هفته با شعار بسیج، ولایت، انتظار با هدف گسترش سلامتی، تندرستی و نشاط اجتماعی با ورزش همگانی و نشر، ترویج و اهمیت دادن به سلامت جسمانی برگزار شد.
سردار فتح‌الله جمیری افزود: 850 برنامه در نواحی مقاومت بسیج در دوهزار رده مقاومت نیز برنامه‌های مختلف بصیرتی، تاكتیكی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.
وی اظهاركرد: محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم و روستاها از رسالت‌ها و ماموریت‌های بسیج است كه در این ارتباط امسال طرح‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی در این نقاط اجرا شده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در حوزه سلامت گفت: در حوزه توسعه بهداشت و درمان و ارائه خدمات درمانی بسیج در قالب برنامه‌های گوناگون با اعزام پزشكان بسیجی به نقاط محروم خدمات ویژه‌ای به نیازمندان ارائه می‌كنند.
جمیری افزود: برگزاری یادواره شهدای ورزشكار، همایش مشترك طلاب و دانشجویان، راویان فتح و خطبه خوانی حضرت زینب، آمران به معروف و ناهیان از منكر، اجتماع بزرگ بسیجیان استان و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردها و محصولات اقتصادی از برنامه‌های مهم این هفته در استان بوشهر است. ك/2
6047/6043

سرخط اخبار استان‌ها