۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲
کد خبر: 81802512
T T
۰ نفر
زورگير شيطان صفت در يافت آباد پايتخت دستگير شد+ عكس

تهران- ايرنا- مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ ازشناسايي و دستگيري زورگير شيطان صفت در منطقه يافت آباد پايتخت خبر داد و گفت كه انتشار بدون پوشش تصوير وي از سوي مقام قضايي صادر شده است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، در تاريخ 18 شهريور ماه امسال خانم جواني با مراجعه به كلانتري 151 يافت آباد به ماموران اعلام كرد: توسط سرنشين يك دستگاه سواري پژو 206 سفيد رنگ بنام ناصر مرادي مورد زورگيري و سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 34 تهران، كار و موضوع براي رسيدگي در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
شاكي پس از حضور در پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: از چندي پيش با فردي بنام ناصر مرادي آشنا شدم كه از من درخواست ازدواج كرده بود و 18 شهريور ماه امسال ناصر با يك دستگاه خودرو 206 به محل ملاقات آمد و به بهانه صحبت در خصوص شرايط ازدواج از من درخواست كرد تا سوار خودرو شوم كه البته من سوار ماشين نشدم؛ ناگهان ناصر به سمت من حمله ور شد و مرا به زور سوار كرد و با تهديد و بكارگيري زور النگوهايم را از دست در آورد و به سرعت از محل دور شد.
در اين گزارش آمده است: با توجه به شيوه و شگرد سارق به عنف اين پرونده در استفاده از خودرو، كارآگاهان با بررسي سوابق سرقت هاي به عنف از زنان با خودرو 206 سفيد موفق به شناسايي تعداد ديگري از شكات و مالباختگان شدند كه همگي آنها توسط راننده يك دستگاه خودرو 206 سفيد مورد زورگيري قرار گرفته و برابر اظهارات تعدادي از آنها راننده 206 قصد آزار و اذيت آنها را نيز داشته است.
يكي از ديگر از شاكيان اين فرد در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: از حدود دو هفته پيش با جواني آشنا شدم كه خودش را ناصر مرادي معرفي و پس از مدتي به من پيشنهاد ازدواج داد.
وي افزود: بعد از چند جلسه آشنايي اوليه، اين شخص مرا با اغفال سوار خودرو كرد و به جاي خلوتي برد، در آنجا با تهديد و به زور النگوهايم را به ارزش تقريبي دو ميليون تومان دزديد.
يكي ديگر از شكايان زن نيز در مورد گفت: ظهر روز 22 شهريور امسال از محل كارم در اسلامشهر خارج و براي رفتن به سمت خانه سوار يك دستگاه خودرو سواري 206 سفيد رنگ شدم.
وي افزود: در ابتداي جاده احمد آباد، ناگهان راننده 206 تغيير مسير داد و به سمت يك جاده خاكي حركت كرد كه با اعتراض من روبرو شد؛ ناگهان راننده 206 به سمت من حمله ور شد و با تهديد چاقو ، با مشت و لگد به جان من افتاد اين زن شاكي افزود: اين فرد سارق ابتدا مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد و چند تكه طلاي همراهم را به سرقت برد اما در ادامه متوجه شدم كه قصد دارد تا با وجود سرقت تمامي اموالم، مرا مورد آزار و اذيت قرار دهد كه اين بار برابرش مقاومت كرده و حتي با او درگير شدم ؛ به همين علت مرا به باد كتك گرفت و در پايان مرا از خودرو به پايين پرتاب كرد و به سرعت از محل متواري شد.
در ادامه اين گزارش آمده است: با توجه به اظهارات شكات و شناسايي شماره پلاك خودرو 206 به شماره انتظامي ايران 88 / *** ب 13 ، كارآگاهان موفق به شناسايي متهم بنام مهدي . ج (30 ساله) ، متأهل و داراي سوابق متعدد كيفري به اتهام ارتكاب جرايم مختلف شدند.
بر اساس اين گزارش بررسي سوابق متهم نشان داد كه وي از سال 1380 تاكنون بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف ايراد ضرب و جرح عمدي، شركت در نزاع دسته جمعي ، سرقت ، غصب عنوان ها، اخاذي با چاقو و ... بارها دستگير و روانه زندان شده است.
اين گزارش حاكي است سرانجام با انجام اقدام پليسي ، محل تردد متهم در منطقه يافت آباد - ميدان الغدير كشف و در نهم مهرماه امسال در حين تردد با خودرو 206 سفيد رنگ، توسط كارآگاهان پايگاه پنجم مورد شناسايي قرار گرفت؛ متهم كه متوجه حضور كارآگاهان در محل شده بود، قصد داشت تا با رها كردن خودرو و درگيري با ماموران از محل متواري شود كه با واكنش سريع كارآگاهان دستگير و به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
سرهنگ كارآگاه احمـد نجفي ، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در اين باره گفت: متهم پس از دستگيري و انجام مواجه حضوري با شكات، به صراحت به زورگيري ، سرقت اموال و ... اعتراف كرد.
سرهنگ احمد نجفي افزود: با توجه به اعترافات صريح متهم ، شناسايي تعدادي از شكات ، سوابق وي در ارتكاب جرايم مختلف و به جهت شناسايي ساير جرايم ارتكابي و همچنين ساير شكات و مالباختگان احتمالي، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام قضايي صادر شد.
وي از كليه شكات و مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصوير متهم مي شوند دعوت كرد تا در جهت پيگيري شكايات خود به نشاني پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
تهرام/1699/281/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه