۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶
کد خبر: 81801636
T T
۰ نفر
فركي: تساوي مقابل سياه جامگان از شايستگي بازيكنان سپاهان كم نكرد

اصفهان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان گفت: تساوي مقابل سياه جامگان مشهد از توانايي ها و شايستگي هاي بازيكنان ما كم نكرد.

به گزارش ايرنا، حسين فركي جمعه شب پس از كسب نتيجه مساوي تيمش مقابل سياه جامگان مشهد در كنفرانس خبري اظهاركرد: در اين ديدار خانگي مي توانستيم برنده بازي باشيم اما اينگونه نشد و با اينحال از بازيكنانم راضي هستم.
وي گفت: تيم ما با مشكلاتي مواجه مي باشد و اين مشكلات كار را براي ما سخت و دشوار كرده است اما با وجود اين مشكلات، بازي خوبي ارائه كرديم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان با بيان اينكه در اين بازي، سپاهان بيش از هفت موقعيت گل را از دست داد، افزود: امروز در ثانيه هاي پاياني نيمه اول توانستيم به گل برسيم ولي متاسفانه براثر يك اشتباه در نيمه دوم گل تساوي را دريافت كرديم.
فركي با اشاره به اينكه داوري بر نتيجه بازي تاثيري نداشت ، تصريح كرد: اما در برخي مواقع ، داور كنترل بازي را از دست داد.
وي ابراز اميدواري كرد كه داوران در ديدارهاي آينده با دقت بيشتر ، كنترل بازي را تا پايان در اختيار داشته باشند.
فركي به دريافت اخطار علي كريمي بازيكن تيمش در اين ديدار اشاره كرد و افزود: در ديدار بعدي اين بازيكن را به دليل سه اخطاره بودن در اختيار نداريم.
وي درباره استفاده از محرم نويدكيا بازيكن تيمش در اين ديدار نيز گفت: اگر محرم امروز آمادگي لازم داشت از اول بازي از او استفاده مي كردم.
سرمربي سپاهان اضافه كرد: به هرحال شرايط بدني نويدكيا بايد آماده شود تا بتوانيم در بازيهاي آينده از او استفاده كنيم.
فركي با انتقاد از وقفه هاي بوجود آمده در ليگ برتر گفت: اين وقفه ها براي همه مربيان ليگ برتر مشكل ايجاد كرده است.
تيم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته هشتم ليگ برتر باشگاههاي كشور در ورزشگاه فولاد شهر مقابل تيم سياه جامگان مشهد با نتيجه يك بر يك متوقف شد.
8114/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها