۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳
کد خبر: 81798988
T T
۰ نفر
شعار عفت و شجاعت دختران ايراني در جهان طنين انداز شده است

تهران - ايرنا - رئيس سازمان بسيج جامعه زنان كشور با بيان اينكه شعار عفت و شجاعت دختران ايراني در جهان طنين انداز شده است، گفت: بروز شبكه ‌هاي حيازدا توسط دشمنان نتوانسته است بر روي دختران ايران تاثيرگذار باشد.

به گزارش ايرنا از سازمان بسيج جامعه زنان كشور، مينو اصلاني در مراسم افتتاحيه «نهضت ما زنده‌ايم» كه امروز - چهارشنبه - با شعار عفت، شجاعت،‌ احساس مسئوليت و عطوفت در تهران برگزار شد، اظهار داشت: بايد در دوران كنوني به اين موضوع بپردازيم كه دختران امروز چه وظايفي به عهده دارند و نقش آفريني آنها چگونه مي ‌تواند آينده درخشاني را براي جامعه رقم بزند.
وي تصريح كرد: پيامي كه زنان ما به جهان ارائه كردند پيامي است كه از فطرت و ذات پاك انسان منشا مي‌ گيرد و اين پيام بسيار مهم است.
اصلاني گفت: پيام انقلاب اسلامي پيام «ما زنده‌ايم» است كه آن را بر اساس آيين الهي به جهان عرضه كرد،‌ اسلام جهت دهنده زندگي ما است و امروز اين اتفاق در جهان رخ داده است كه پژواك پيام «ما زنده‌ايم» به جهان رسيده است،‌ اين پيام آنقدر در بين مردم جهان جاي خود را باز كرده‌ است كه دختران لبناني در جلسه‌اي كه با ما داشتند،گفتند ما براي اينكه پيام‌ هاي جامعه‌ اسلامي ايران را متوجه شويم به سراغ ياد گرفتن زبان فارسي رفته‌ ايم.
رئيس سازمان بسيج جامعه زنان كشور با بيان اينكه «نهضت دختران عفيف» در آمريكا شكل گرفته است،گفت: پرچمدار اين نهضت يك دختر 11 ساله آمريكايي است كه وقتي در فروشگاه ‌هاي كشورش به دنبال لباس عفيفانه مي ‌گشت و نتوانست آن را پيدا كند نامه ‌هاي متعددي به مسئولان نوشت و خطاب به آنها گفت دختران نسل ما لباس عفيفانه مي ‌خواهند كه ديگر ظاهر و جسم ما در نظرها نباشد،‌ اينها پيام ‌هايي است كه از ايستادگي زنان انقلاب و دفاع مقدس گرفته شده است،‌ همچنين پيام‌هاي مهمي است كه برگرفته از عفت دختران جامعه اسلامي ما است.
وي با بيان اينكه جنبش ديگري در غرب با نام «احياي پدرسالاري» شكل گرفته است، افزود: چرا كه دختران غربي مي‌گويند زماني كه پدران از ما حفاظت مي‌كردند سايه پدر براي ما بزرگترين ارزش بود كه هم اكنون آن را از دست داده‌ايم.
اصلاني تاكيد كرد: اين زيبايي ‌ها را در فرهنگ ارزشي خودمان داريم و بايد آن را به دنيا عرضه كنيم و به دنيا بگوييم كه به عفيفانه زندگي كردن مي‌ باليم و زنده هستيم چرا كه در خانواده مستحكم ايراني با ارزش‌هاي اسلامي زندگي مي‌ كنيم.
اصلاني اظهار داشت: خوشبختانه به ‌رغم بودجه ‌هاي سنگيني كه آمريكا براي مبارزه با فرهنگ اصيل ما هزينه كرده است ما زنده هستيم و دختران مان زنده و پويا هستند.
اجتمام**7268 ** 1418
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه