۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۸:۰۲
کد خبر: 81790217
T T
۰ نفر
تيم غياث الدين ركورددارمسابقات ملي ماكاروني در دانشگاه صنعتي بابل شد

ساري-ايرنا- تيم غياث الدين از دانشگاه غياث الدين جمشيد كاشاني در دومين دوره مسابقات ملي ماكاروني در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل توانست ركورد دار اين دوره از مسابقات در سطح كشور شود.

تيم 'غياث الدين' در گرايش هدفمند توانست عنوان نخست دومين دوره از مسابقات ملي ماكاروني را در دانشگاه صنعتي بابل با كسب اميتاز 73/53 گرم وزن تحملي سازه را كسب كرد و توانست ركودار در سطح كشور شود.
همچنين در گرايش هدفمند تيم 'آنيس' از دانشگاه آل طه با كسب تحمل وزن سازه 65/54 و نيز تيم 'دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر' با تحمل وزن سازه 884/54 توانسته عناوين دو م و سوم اين دوره از مسابقات در گرايش هدفمند را بدست آورند.
در دومين دوره از مسابقات ملي ماكاروني كه از روز گذشته در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل آغاز شده بود تعداد 35 تيم در دو گرايش راندماني و هدفمند به رقابت پرداختند.
از اين ميان تعداد 19 تيم در گرايش هدفمند براي مدت دو روز به رقابت پرداختند كه سه تيم توانستند با ركورد بيشتر جوايز نفيس اين دوره از مسابقات را از آن خود كنند.
تيم اول با 20 ميليون ريال، دوم با 15 ميليون ريال و تيم سوم نيز توانسته با هديه 10 ميليون ريال هداياي اين دوره از مسابقات را اخذ كند.ك/3
7328/6097

سرخط اخبار استان‌ها