۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
کد خبر: 81789856
T T
۰ نفر
لیگ برتر فوتبال/ مشكل ثبت قرارداد فرهاد كاظمی حل شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان از حل مشكل ثبت قرارداد فرهاد كاظمی سرمربی این تیم مشهدی لیگ برتر فوتبال خبر داد.

محمدرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امشب قرارداد فرهاد كاظمی در هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت می شود.
وی ادامه داد: هر چند هنوز جواب استعلام از رئیس كمیته صیانت از اخلاق حرفه ای فوتبال برای این باشگاه ارسال نشده اما آقای علیپور در تماس تلفنی عنوان كرد مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تصمیم گیری در این زمینه را به باشگاه محول كرد.
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان همچنین به روحیه بالای بازیكنان در تمرین اشاره و بیان كرد: تمرینهای تیم در شرایط فعلی با حضور فرهاد كاظمی در حال انجام است و هیچگونه مشكلی در این زمینه وجود ندارد.
وی گفت: غیر از مرتضی كرمانی ‌مقدم و رضا شاهرودی، فرد دیگری به كادر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان اضافه نمی شود.
فرهاد كاظمی كه چندی پیش از سرمربیگری باشگاه راه آهن بركنار شد، با مسئولان باشگاه سیاه جامگان به توافق رسید اما بعد از این توافق حجت الاسلام علیرضا علیپور رئیس كمیته صیانت از اخلاق حرفه ای فوتبال گفت كه تا باشگاه سیاه جامگان استعلام نگیرد، قرارداد فرهاد كاظمی ثبت نخواهد شد.
كاظمی سومین سرمربی سیاه جامگان در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر است كه بعد از رسول خطیبی و سعید رمضانی هدایت این تیم مشهدی را برعهده گرفته است.
هم اكنون تیم سیاه جامگان با شش امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
7498/1858
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش