۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵
کد خبر: 81789163
T T
۰ نفر
عملكرد پر انتقاد كشتي البرز در رقابتهاي قهرماني كشور

كرج- ايرنا - تيم كشتي استان البرز با كسب يك عنوان چهارمي عملكرد بسيار ضعيفي در رقابتهاي قهرماني كشور جوانان از خود بر جاي گذاشت.

به گزارش ايرنا ، رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان قهرماني كشور يادبود شهيدان داريوش ريزه وندي و محمود شهبازي با شركت بيش از دويست كشتي گير از استان هاي كشور روزهاي 13 و 14 مهرماه در كرمانشاه برگزار شد.
با پايان يافتن اين رقابتها تيم كشتي مازندران بر سكوي نخست ايستاد و تيم هاي تهران و توابع تهران نيز عنوان هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.
تيم كشتي جوانان استان البرز در اين رقابتها عملكرد بسيار ضعيف و دور از انتظار از خود نشان داد ، كسب يك عنوان چهارمي توسط فرزاد جليلي در وزن 66 كيلوگرم تمام تلاش هاي تيم البرز در اين رقابتها بود.
عملكرد ضعيف كشتي البرز در سال هاي اخير (به خصوص در رده هاي پايه) ما را به ياد اين نكته انداخته است ، استاني كه عليرضا حيدري ها ، ابراهيم جوادي ها و عليرضا سليماني ها را پرورش داده و آنان را به بهترين هاي ايران و جهان تبديل كرده است نبايد مقتدرتر از اين ها در اين رشته ورزشي عمل كند؟
با وجود تلاش هايي كه از سوي هيات كشتي استان البرز در حال انجام است متاسفانه توفيق خاصي در رده هاي پايه به دست نياورده ايم كه اين مهم مي طلبد نگاه ويژه تري به آن از سوي مسئولان وجود داشته باشد.
رييس هيات كشتي استان البرز كه در مصاحبه هاي خود بارها بر تقويت و برنامه ريزي در رده هاي پايه اشاره داشته است ، بعد از سپري شدن ماه ها و سال ها نتوانسته اند به اين صحبت ها جامه عمل بپوشانند كه اين موضوع مستلزم بازنگري در برنامه ها و چگونگي انجام آن است.
در پايان رقابتهاي كشتي جوانان كشور تيم مازندران با 71 امتياز اول شد ، تهران با 63 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت. توابع تهران با 49 امتياز سوم شد و كرمانشاه الف با 34 امتياز چهارم ، گيلان با 27 امتياز پنجم و لرستان با كسب 22 امتياز جاشگا ششم اين رقابتها را به دست آوردند.ك/4
7422/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها