محدوديت هاي ترافيكي در چهارراه بازار شهركرد آغاز شد

شهركرد-ايرنا- همزمان با تشييع پيكر چهار نفر از حاجيان جان باخته حادثه منا در چهارمحال و بختياري،محدوديت هاي ترافيكي روز يكشنبه در چهارراه بازار شهركرد آغاز شد.

رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي چهارمحال وبختياري، محدوديتهاي ترافيكي روز يكشنبه در شهركرد را اعلام كرد.
به گزارش ايرنا،سرهنگ حسين پورقيصري افزود:همزمان با تشييع پيكر چهار نفر از حجاج جان باخته استان در حادثه منا،محدوديت ترافيكي، صبح روز يكشنبه از ميدان دوازده محرم تا ميدان امامزاده دو معصوم شهركرد صورت مي گيرد.
وي گفت:رانندگان اين منطقه ، از محور جايگزين خيابان هاي خواجه نصير و سعدي تردد كنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت:پيكر چهار نفر از جان باختگان حادثه منا در استان،از ساعت 9 و 30 دقيقه يكشنبه از ميدان دوازده محرم(فلكه آبي) تا ميدان امامزاده تشييع و سپس با حضور امام جمعه شهركرد نماز اين جان باختگان اقامه
مي شود.
خدابخش مرادي نافچي در گفت وگو با ايرنا افزود:پس از اقامه نماز در شهركرد،پيكر مطهر اين جان باختگان،به سمت شهرستانهاي محل سكونت خود براي خاكسپاري در گلزار شهدا،اعزام مي شود.
به گزارش ايرنا،در فاجعه منا ،كه همزمان با عيد سعيد قربان در مكه روي داد، تعدادي از حجاج اين استان همراه با تعدادي ديگر از حجاج ايراني جان باختند.
امسال 405 نفر در قالب سه كاروان از چهارمحال و بختياري به حج تمتع اعزام شدند كه دو كاروان از شهركرد و يك كاروان از بروجن است.
2097

سرخط اخبار استان‌ها