۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵
کد خبر: 81771146
T T
۰ نفر
نسخه الكترونیك تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر رونمایی شد

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نسخه الكترونیك كتاب تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر خاطرات ناخدایكم هوشنگ صمدی، نوشته سیدقاسم یاحسینی رونمایی مجازی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، كتاب تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر نخستین اثری است كه در آن خاطرات تكاوران نیروی دریایی پس از 30 سال روایت می‌شود. ناخدا هوشنگ صمدی، فرمانده گردان تكاوران در خرمشهر، راوی این خاطرات و فرمانده یك گردان 600 نفره بود كه طی 34 روز مقاومت جانانه برای نجات خرمشهر، فقط 270 نفرشان زنده ماندند.
این كتاب، روایتی از دفاع 34 روزه مردم خرمشهر و تكاوران نیروی دریایی ارتش در هفته‌های نخست هشت سال دفاع مقدس دارد كه از زبان ناخدا صمدی به صورت خاطرات شفاهی نوشته شده است. وی یكی از قهرمانان ملی ارتش در دوران مقاومت 34 روزه خرمشهر است؛ افسری شجاع، دلیر، باكفایت و بسیار ایران‏دوست كه به فرماندهی او، تكاوران، نیروهای مردمی و سپاه پاسداران با ایثار خون و جان خود موفق شدند ارتش عراق را هفته‏‌ها در خرمشهر زمین‏گیر كنند و ضربات و تلفات سنگینی بر تجهیزات و نفرات متجاوزان به آب و خاك ایران‌زمین وارد كنند.
نسخه الكترونیك این كتاب به قیمت پنج هزار و 400 تومان عرضه شده كه با كاهش 50 درصدی قیمت نسبت به قیمت نسخه چاپی آن مواجه شده است.
مخاطبان برای دریافت نسخه الكترونیك كتاب یاد شده ، می‌توانند با ورود به بخش كتاب الكترونیك سایت سوره مهر به نشانی (http://ebook.sooremehr.ir/) اقدام به خرید كنند. متقاضیان برای این كار ابتدا باید نسخه اندروید نرم افزار كتابخوان سوره مهر را به صورت رایگان دانلود كنند و سپس با پرداخت آنلاین (برخط) قیمت كتاب، اقدام به دانلود نسخه الكترونیك كتاب كنند.
نرم افزار كتابخوان سوره مهر علاوه بر رایگان بودن، 40 كتاب الكترونیك رایگان را هم به كاربران هدیه می‌دهد.
اجتمام(1)**7029**1776
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه