۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳
کد خبر: 81754081
T T
۰ نفر
ابراهيم زاده: اكنون بهترين زمان براي پوست اندازي تيم ملي فوتبال است

تهران - ايرنا - كارشناس و مربي فوتبال كشورمان با اشاره به اينكه تيم ملي ايران در بهترين زمان در حال پوست اندازي است، ‌گفت: نفرات جوان بايد تجربه اندوزي كرده تا با آرامش بيشتري توانايي خود را در زمين به نمايش بگذارند.

منصور ابراهيم زاده كه سابقه چند سال فعاليت در كادرفني تيم ملي بزرگسالان ايران را دارد در گفت وگو با ايرنا، تصريح كرد: وقتي يك تيم جوان مي شود و نفرات جديدي را به كار مي گيرد، نياز به زمان است تا اين جوانان به هماهنگي كافي رسيده و آماده ارائه بهترين نمايش خود باشند.
وي افزود: مساله اي كه در دو ديدار مقابل گوام و هند در تيم ملي ايران ديده مي شد، جنب و جوش و تلاش فراوان بازيكنان براي نشان دادن توانايي بود.
ابراهيم زاده كه سابقه هدايت تيم هايي چون سپاهان، ذوب آهن، راه آهن و پيكان را در كارنامه دارد، خاطرنشان كرد: معتقدم بازيكنان جوان اگر باتجربه تر شوند با منطق بيشتري كار را دنبال خواهند كرد.
وي تصريح كرد: در بازي با هند به وضوح مشاهده شد كه بازيكنان در همان صحنه اي كه صاحب توپ مي شدند به دنبال تمام كردن كار و اثبات خود بودند كه اين مساله اشتباه است.
اين مربي اينگونه ادامه داد: نمونه اين مساله را مي تواند در سعيد عزت الهي و كاوه رضايي ديد كه پس از وارد شدن به ميدان فقط به دنبال اثبات خود در همان دقايق نخست بودند.
ابراهيم زاده با تاكيد براينكه اين بازيكنان نياز به آرامش دارند، گفت: حتما كي روش آنان را در ديدارهاي سخت تر به ميدان خواهد فرستاد تا حرفه اي تر شوند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نفرات جوان مي توانند با حضور در ديدارهاي ساده مرحله نخست انتخابي جام جهاني در بازي هاي دشوارتر كمك حال تيم ملي باشند؟ عنوان كرد: نبايد حريفان را كوچك شمرد. ديدار تداركاتي برابر ژاپن بهترين فرصت است تا اين جوانان به خودباوري كامل برسند.
ابراهيم زاده در خصوص اينكه آيا كي روش در مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني نيز به جوانان اعتماد مي كند يا به سراغ بازيكنان قبلي كه سال ها در تيم ملي بوده و مثمرثمر نبوده اند؟ گفت: قطعا اين جوانان باقي مي مانند چراكه با استعداد بوده و آينده فوتبال ايران را مي سازند. البته در اين راه نبايد نفراتي چون كريم انصاري فرد را كه باوجود جواني داراي تجربه گرانبهايي هستند، فراموش كرد.
وي در خصوص اينكه دوري از فوتبال برايش خسته كننده نشده است؟ گفت: از ورزش دور نيستم و برنامه هاي خاصي داشته و آنرا دنبال مي كنم.
ورزشي(4)**3783**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش