۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱
کد خبر: 81741648
T T
۰ نفر
رييس فدراسيون: طرح استعداديابي اسكواش با همكاري آموزش و پرورش اجرا مي شود

تبريز - ايرنا - رييس فدراسيون اسكواش گفت: طرح بزرگ استعداديابي اين رشته ورزشي با همكاري آموزش و پرورش در سراسر كشور اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي، مسعود سليماني روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هيات اسكواش اين استان، افزود: ارزيابي مهم و هدف نهايي فدراسيون اسكواش استعداديابي و شناسايي نفرات جديد به اردوهاي تيم ملي است تا علاوه بر كسب مدال در رقابت هاي برون مرزي، انحصار طلبي از تيم ملي نيز برداشته شود.
وي اضافه كرد: اسكواش آذربايجان شرقي در چند ماه اخير قانون گرايي را در صدر كارهاي خود قرار داده و توانسته با اجراي ضوابط لازم به جايگاه واقعي خود بازگردد و خود را در اسكواش كشور نشان دهد.
سليماني افزود: تعامل با آموزش و پروش گره گشاي تمامي نيازهاي اسكواش در كشور به خصوص در بخش استعداديابي است كه مي توان با تعامل اين خواسته را اجرايي كرد و آذربايجان شرقي تاكنون در اين مقوله موفق عمل كرده است.
رييس فدراسيون اسكواش گفت: توسعه زيرساخت هاي اسكواش در استان و برگزاري رقابت هاي مهم بين المللي نيازهاي اصلي اسكواش در آذربايجان شرقي است چرا كه هم پتانسيل اجرايي و هم زيرساخت ها را در تبريز داريم.
در مجمع انتخابات هيات اسكواش آذربايجان شرقي محمدحسين حسن زاده به مدت چهار سال به سمت رييس هيات اسكواش اين استان انتخاب شد.
محمدحسين حسن زاده پيش از اين سرپرستي هيات را عهده دار بود و رياست سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تبريز را نيز بر عهده دارد.
3038/6183

سرخط اخبار استان‌ها