۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81735541
T T
۰ نفر
فرماندارميانه: مسوولين و كارمندان دولت بايد مردم گرا باشند

تبريز- ايرنا- معاون استانداروفرماندار ويژه شهرستان ميانه تاكيد كرد : مسوولين و كارمندان دولت بايد اصل خودسازي را مود توجه قرارداده و حق و مردم گرا باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، حميد شكري در جشن بزرگ روز كارمند به مناسبت هفته دولت و مراسم تجليل از كارمندان نمونه دولت در شهرستان ميانه افزود: مديران و كاركنان نظام اسلامي ايران بايد به خصوصيات مديران و روسا از ديد امام علي(ع) توجه كنند، زيرا نامه ايشان به مالك اشتر كاملترين خصوصيات يك مدير و مسوول را بيان مي كند.
وي خوشرويي با مردم ، پرهيز از خودپسندي و غرور، رازداري ، مشورت با صاحب نظران، دوري از تملق و چاپلوسي و دوري از افرادي با اين خصوصيات، ارتباط با اقشار مختلف جامعه و حفظ حرمت و حقوق آنها، شناخت دشمن و عدم رد پيشنهاد صلح از سوي دشمن را از خصوصياتي عنوان كرد كه يك مدير و مسوول وظيفه شناس دولت بايد دارا باشد.
شكري به بالا بودن روحيه خدمت در ميان مسوولين شهرستان اشاره كرد و افزود: اين روحيه سبب فراهم آمدن رضايت مردم و در نهايت خداست زيرا در مكتب اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران، بزرگترين خدمت، خدمت به مردم است كه اميدواريم تمامي مسوولين نظام درامر خدمات رساني به مردم با دارا بودن خصوصيات مذكور بيش از پيش موفق و سربلند شوند.
دراين جلسه كه با حضور مسوولين، كاركنان و خانواده هاي آنها انجام شد از كارمندان نمونه دولت با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد.
7231/1495

سرخط اخبار استان‌ها