۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81700400
T T
۰ نفر
علی دایی: صبا را سه روزه بستیم/ همیشه به دنبال برد هستیم

قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تاكید براینكه بازیكنانش در تمامی دیدارهای لیگ برتر به دنبال برد خواهند بود، گفت: با وجود اینكه تركیب تیم سه روزه بسته شده است، برای رسیدن به نتایج خوب امیدوار هستیم.

به گزارش ایرنا، علی دایی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز، اظهار داشت : با توجه به زمان كمی كه در اختیار داشتیم در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب كار كردیم. این مساله را نیز باید در نظر داشت كه بسیاری از بازیكنان اصلی فصل گذشته صبا، این تیم را ترك كرده بودند.

وی با تاكید براینكه دیدار عصر پنجشنبه با استقلال اهواز دارای اهمیت زیادی است، گفت:تیم ما خیلی دیر تشكیل شد و تعدادی از بازیكنان تنها چهار یا پنج جلسه تمرین داشتند.

دایی با اعلام این خبر كه صبای قم 6 بازیكن اصلی فصل گذشته خود را از دست داده است، عنوان كرد: تلاش كردیم تا بهترین بازیكنان را جذب كنیم و معتقدم در یارگیری عملكرد مناسبی داشته و چند ملی پوش به جمع ما ملحق شدند.

وی با اشاره به اینكه تیمش هزینه اندكی در مقایسه با بسیاری از تیم های لیگ برتری داشته است، گفت: قرارداد بازیكنان قابل قیاس با تیم های دیگر نیست و آنان برای حضور در صبای قم از خودگذشتگی زیادی داشته اند.

دایی افزود: چنانچه مالك جدید باشگاه صبای قم نمی آمد، دیگر تیمی به این نام وجود نداشت و با توجه به بدهكاری موجود به استان دیگری منتقل می شد.

سرمربی صبای قم گفت: زمان كافی برای تمرین نداشتیم و شاید از نظر بدنی كمی با مشكل روبرو شویم، اما قول می دهم در تمام بازی ها برای برد به زمین برویم.

وی تصریح كرد: برای استقلال اهواز كه پس از سال ها به لیگ برتر آمده است، احترام بالایی قائل هستیم.

دایی اظهار داشت: نیازمند حمایت مردم قم هستیم و بدون آنها نمی توانیم كار خاصی انجام دهیم چراكه تیم های شهرستانی كه در سال های اخیر نتیجه گرفته اند، از حمایت مردم شهر و استان خود بهره برده اند.

این مربی مطرح گفت: اگر هماهنگی خوبی با مردم استان قم داشته باشیم و مردم ما را حمایت كنند می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اهداف تیمش توضیح داد: از حالا نمی توانیم در مورد هدف گذاری و كسب عنوان یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صحبت كنیم. اگر یك ماه زودتر كارمان را آغاز كرده بودیم شاید می شد، موفقیت را پیش بینی كرد.

سرمربی صبا در مورد برگزاری تمرینات در تهران عنوان كرد:‌تمامی بازیكنان ما به غیر از دو نفر، ساكن تهران و كرج هستند و به همین دلیل در تهران تمرین می كنیم. با این حال به طور یقین هفته ای یك روز هم برای تمرین به قم می آییم و حضور مردم در تمرینات را آزاد می گذاریم.

وی در مورد غایبین دیدار با استقلال اهواز گفت: امیرحسین صادقی به دلیل محرومیتی كه از فصل گذشته دارد، غایب خواهد بود.

دیدار تیم های صبای قم و استقلال اهواز از چارچوب هفته اول دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال كشور عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) قم برگزار می شود.ك/3

7408 / 1175

سرخط اخبار استان‌ها