۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۸:۴۹
کد خبر: 81683905
T T
۰ نفر
از جمع بندی مذاكرات در ژنو تا شادی و شعف كردستانی ها

سنندج - ایرنا - مردم مرزدار و غیور استان كردستان از دوشنبه شب با شور و شوق بسیار روند مذاكرات هسته ای را دنبال كرده و از ظهر سه شنبه با شنیدن جمع بندی مذاكرات به ابراز شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضای حاكم بر شهر و بازار سنندج به عنوان قلب اقتصادی استان كردستان، محلات پر ازدحام مركز استان و سایر شهرهای این استان مرزی مملو از ابراز احساسات مردم در خصوص تلاش های موفقیت آمیز تیم هسته ای دولت تدبیر و امید است.

حاج محمد گلینی از معتمدین بازار سنندج در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت مردان تدبیر و امید در آستانه عید سعید فطر، عیدی بزرگی به مردم ایران اهدا كردند.

وی افزود: بدون شك این توافق دریچه ای تازه را برای رونق اقتصادی كشور فراهم می كند و به دغدغه های فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف پاسخ خواهد داد و دیگر مشكلی به نام تحریم نخواهیم داشت.

این فعال اقتصادی و معتمد بازار سنندج اظهار داشت: بازاریان سنندج با حمایت قاطع خویش از دولت تدبیر و امید همگام با دیگر كردستانی ها خود را به عنوان حامیان اصلی و تراز اول دولت یازدهم به همه ایرانیان معرفی كردند و دولت دكتر روحانی بر بازار نظم و انسجام خاصی داده است.

حاج محمد گلینی تصریح كرد: امروز نیز شاهد به ثمر نشستن تلاش های تیم هسته ای دولت تدبیر و امید هستیم و امیدواریم در سایه درایت های دولت مردان شاهد رونق هرچه بیشتر اقتصاد و رفع مشكلات و دغدغه های معیشتی مردم باشیم.

حاجیه شرافت كریمی از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی سنندج نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمع بیندی مذاكرات نشان داد آرمان های مردم ایران برحق بوده و دشمنان مردم ایران و كشورهای غربی چاره ای جز تسلیم در برابر اراده مردم مسلمان ایران ندارند.

او افزود: با نهایت وجود از خدمات و تلاش های دولتمردان برای به ثمرنشستن این توافق تقدیر می نماییم.

آرام ساعدپناه از پیله وران مرز رسمی باشماق و فعالان اقتصادی و تجاری مرز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم كردستان با رای 72درصدی خود به دكتر روحانی، به عنوان برترین حامیان دولت یازدهم برادری خود را ثابت كردند و امیدواریم با وجود این جمعبندی مذاكرات تحسین برانگیز، شاهد نگاه ویژه دولتمردان به ظرفیت های بالقوه استان كردستان باشیم.

وی افزود: من به عنوان یك جوان كردستانی از این جمعبندی مذاكرات و تلاش های تیم هسته ای به عنوان افتخاری بزرگ یاد می كنم و به دولتمردان تدبیر و امید تبریك می گویم.

شادی و سرور كردستانی ها در محافل فرهنگی، قرآنی، بازار و اماكن اقتصادی و عمومی ساعاتی ادامه داشت.ك/4

1904/1904

سرخط اخبار استان‌ها