۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
کد خبر: 81675175
T T
۰ نفر
بيانيه جامعه روستايي جنوب كرمان به مناسبت روز قدس

جيرفت - ايرنا - جامعه روستايي جنوب استان كرمان با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس مردم را به شركت در راهپيمايي اين روز دعوت كرد.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است: در روز قدس كه همجوار قدر است لازم است كه در بين مسلمانان احيا شود و مبدأ بيداري و هوشياري آنان باشد. (مقام معظم رهبري)

اين بيانيه مي افزايد: بار ديگر روز جهاني قدس، روز لبيك همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرياد هميشه خروشان حضرت امام خميني (ره) براي آزادي بيت‌المقدس فرا مي‌رسد و اين در حالي است كه مردم مسلمان منطقه با تاسي از آرمان هاي مقدس آن امام بزرگ بر سر ديكتاتورهاي كشورهاي خود فرياد كشيدند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: در تقويم تاريخ روز جهاني قدس به عنوان يكي از ارزشمندترين روزها و يادگار گرانقدر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه مي باشد كه خيزش كشورهاي اسلامي حاكي از اين روز بزرگ دارد.

اين بيانيه تاكيد مي كند: حضرت امام خميني (ره) با اعلام جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس ظرفيت عظيم مسلمانان و مستضعفان جهان را در ميدان حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين قرار داده تا آنان را در مبارزه براي احقاق حق و حقوق و آزادي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي رهنمون سازد.

اين بيانيه مي افزايد: اين حركت بزرگ حضرت امام (ره) نشانه دور انديشي و هوشياري ايشان است كه بيانگر اعتقاد به اصل وحدت كلمه مسلمانان در برابر طاغوتيان جهان مي باشد. روز قدس نشانگر اهميت مساله آزادي مردم فلسطين از چنگال صهيونيسم، نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و يكپارچگي امت اسلامي است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: روز جهاني قدس نشانگر اهميت غير قابل انكار مسئله آزادي فلسطينيان از يوغ غده سرطاني صهيونيسم و بيانگر اين نكته مهم است كه آزادي قدس شريف نه تنها هيچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمي شود بلكه روز به روز آرمان فلسطين و فرياد مظلوميت مستضعفين از دل ملت هايي شنيده مي شود كه سالها تحت سلطه يك مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

اين بيانيه اضافه كرد: در اين روز عزيز كه به حق دست ياري خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره گرند كه حتي فشار و تحريم ها نمي تواند مانع مطالبات اسلامي و انساني مسلمانان شود و اينك شمارش معكوس براي نابودي رژيم غاصب اسرائيل آغاز شده است. جامعه روستايي جنوب كرمان به همراه كاركنان سازمان تعاون روستايي جنوب كرمان همچنان با اعتقاد به آرمان‌هاي والاي جـمهوري اسلامي ايران و پيروي از مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بر اين باور هستيم كه رژيم صهيونيستي، اين غـده سرطاني منطقه بايد از صفحه روزگار محو شود و بر اين اساس همواره به وظيفه و رسالت اسلامي خود در حمايت از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطين ادامه داده و همگام با امت سلحشور ايران اسلامي در روز جهاني قــدس در راهپيـمايي ضد اسرائيلي شـركت كرده و فرياد، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا را سر مي‌ دهيم.

3018/3028

سرخط اخبار استان‌ها