۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۴
کد خبر: 81671153
T T
۰ نفر

مسابقات كشتی گیله مردی در آستانه آغاز شد

۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۴
کد خبر: 81671153
مسابقات كشتی گیله مردی در آستانه آغاز شد

رشت - ایرنا - مسابقات كشتی گیله مردی با حضور 50 ورزشكار زبده و پهلوان گیلان و مازندران در روستای پركاپشت مهدیخانی آستانه اشرفیه آغاز شد.

دهیار روستای پركاپشت مهدیخانی شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: این مسابقات با همكاری دهیاری و شورای اسلامی و همچنین هیات روستائی و عشایری اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه در زمین ورزشی این روستا آغاز شده است.
مهدی انتظامی اظهار داشت: در این مسابقات كه با هدف توسعه و ترویج ورزش های بومی و محلی انجام می گیرد زبده ترین پهلوانان گیلان و مازندران حضور دارند.
وی با بیان اینكه این مسابقات به مدت سی شب برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات كشتی گیله مردی روستای پركاپشت مهدیخانی ساعت 22 هر شب به مدت سه ساعت برگزار می شود.
وی با بیان اینكه در هر شب از برگزاری این مسابقات تعداد 12 كشتی گیله مردی برگزار می شود، افزود: پهلوانان شركت كننده در این مسابقات در وزن های سبك و سنگین با هم به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینكه روستای پركاپشت مهدیخانی در دو كیلومتری آستانه اشرفیه قرار دارد، گفت: تعداد چهار داور نیز در برگزاری مسابقات كشتی گیله مردی این روستا همكاری دارند.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.ك/3
7287/ 6158

سرخط اخبار استان‌ها