۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸
کد خبر: 81653145
T T
۰ نفر
چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري  لرستان برگزار شد

خرم آباد - ايرنا - چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري روز جمعه همزمان با سراسر كشور در لرستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا از دانشگاه علوم پزشكي لرستان، معاون درمان اين دانشگاه گفت: اين انتخابات در پنج حوزه خرم آباد ، بروجرد، دورود، ازنا و اليگودرز و نورآباد و الشتر برگزار شد و 12 صندوق اخذ راي شامل هشت صندوق ثابت و چهار صندوق سيار به اين امر اختصاص يافته بود تا آرا جامعه پرستاري استان را جمع آوري نمايند.

دكتر پيمان آستركي در خصوص ميزان آرا ماخوذه و نتايج شمارش آرا افزود: در خرم آباد از مجموع 369 راي ماخوذه مجيد عاليپور با 171 راي حائز بيشترين آرا در بين پرستاران گرديد و شش پرستار ديگر به ترتيب ميزان آرا كسب شده شامل شهريار رشيد زاده ، گلچين رشيدي ، پروين ايدون، مرتضي علوي پور ، اكبر شمشيري و خسرو كريم نژاد به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره سازمان نظام پرستاري خرم آباد انتخاب شدند.

وي اظهار داشت: همچنين قاسم كنار كوهي با 97 راي ماخوذه معصومه ارنواز با 84 راي به عنوان اعضا علي البدل پرستاري تعيين شدند.

به گفته وي در گروه بهياران نيز اكبر اميري با كسب 139 راي به عنوان عضو اصلي و ذبيح اله خسروي با 93 راي به عنوان علي البدل انتخاب شد.

دكتر آستركي گفت: در گروه هوشبري و اتاق عمل نيز مسعود خادمي با كسب 150 راي به عنوان عضو اصلي و بهزاد دريكوند با كسب 86 راي به عنوان عضو علي البدل انتخاب شدند.

وي اضافه كرد: بر اساس قوانين و مقررات انتخابات،جامعه پرستاري استان در مجموع از بين 106 داوطلب، 9 نفر شامل شش پرستار ، دو بهيار و يك اتاق عمل يا هوشبري را انتخاب كردند.

وي گفت: در حوزه انتخابيه كوهدشت و پلدختر به علت به حد نصاب نرسيدن كانديداها، انتخابات سازمان نظام پرستاري به انتخابات ميان دوره اي موكول شده است.

به گفته دكتر آستركي در سطح لرستان دو هزار و 500 نفر واجد شرايط شركت در انتخابات سازمان نظام پرستاري بودند.

7269/6001

سرخط اخبار استان‌ها