۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
کد خبر: 81626131
T T
۰ نفر
جانشين فرمانده نيروي زميني: ايران قطب بلامنازع در برابر قدرتهاي جهان است

مشهد - ايرنا - جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز ايران اسلامي به قطب بلامنازع در برابر قدرتهاي جهان تبديل شده و در برابر زورگويي استكبار ايستاده است.

امير سرتيپ كيومرث حيدري روز پنجشنبه در يادواره اميران و 180 شهيد ارتش جمهوري اسلامي ايران در شهرستانهاي كاشمر، خليل آباد و بردسكن با عنوان 'سروقامتان ترشيز' در محل بقعه متبركه سيد حمزه(ع) كاشمر افزود: اين در حالي است كه مستكبران نمي خواهند هيچ كشوري در برابر آنان قد علم كند اما ايران اسلامي مقتدرانه ايستادگي مي كند.

وي گفت: مصداق اقتدار ايران اسلامي حضور پنج كشوري داراي حق وتو در يك طرف ميز مذاكره و در طرف ديگر نمايندگان ايران براي دفاع از مواضع جمهوري اسلامي است.

وي با تاكيد بر اينكه تمامي پايگاههاي نظامي دشمنان در منطقه خاورميانه در تيررس ارتش جمهوري اسلامي است افزود: در سايه اقتدار، عظمت و سربلندي ايران اسلامي، در صورت خطور فكر حمله به سر صهيونيستها چيزي از آنها باقي نخواهد ماند.

جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: اقتداري كه امروز از آن برخورداريم مرهون هدايت عالمانه و پيامبرگونه ولي امر مسلمين و ولايت فقيه است.

وي گفت: آمريكا با حمله به عراق و افغانستان در صدد محاصره ايران بود اما وقتي در داخل كشور حمايت مردم را از ولايت فقيه و اقتدار نظامي نيروهاي مسلح مشاهده نمود از منطقه گريخت.

سردار حيدري افزود: هم اينك با برخورداري از اقتدار در بعد نظامي، با يك اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامي مي توانيم تمامي منافع زورگويان عالم را تهديد كنيم.

وي تاكيد كرد: ايران تنها كشور برخوردار از نعمت ولايت فقيه است لذا بهترين شكرگذاري از اين نعمت تبعيت از ولايت فقيه و گوش سپردن به فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: همانند شهدا بايد مطيع محض ولايت فقيه بود، شهيدان در سختترين لحظات هيچگاه رهبري را تنها نگداشتند و در تبعيت از رهبري انقلاب اسلامي جانشان را فدا كردند.

وي افزود: عزت و سرافرازي امروز كشور به بركت حضور شهداي انقلاب اسلامي است و ميزبان واقعي اين محفل شهدايي هستند كه به گفته قرآن كريم هميشه زنده و جاويدند.

ارشد عقيدتي سياسي ارتش در منطقه خراسان نيز در اين آيين گفت: امروز در ايران از امينت بسيار مطلوبي برخورداريم.

حجت الاسلام والمسلمين عباس مقدسيان افزود: استكبار جهاني با تمام وجود با مزدوران خود در ميادين مختلف در جهت مبارزه با انقلاب اسلامي برآمده و هدفش تضعيف اين انقلاب است.

وي گفت: با اين وجود انقلاب اسلامي فراتر از مرزهاي فيزيكي جمهوري اسلامي ايران در حال گسترش و اهتزاز است.

ارشد عقيدتي سياسي ارتش در منطقه خراسان افزود: همه اينها به پشتوانه دلاورمردي رزمندگان، نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي در هشت سال دفاع مقدس و حضور گسترده مردم در تمام صحنه ها محقق شده است.

همچنين در اين مراسم معنوي با حضور رييس سازمان ايثارگران نزاجا، مشاور فرماندهي نيروي زميني در امور ايثارگران و فرمانده ارتش در منطقه شمال شرق كشور ضمن رونمايي از كتاب مجموعه آثار شهداي ارتش شهرستانهاي كاشمر، خليل آباد وبردسكن از خانواده هاي شهداي ارتش اين سه شهرستان تجليل شد.

شهرستان 195 هزار نفري كاشمر در 228 كيلومتري جنوب غرب مشهد واقع است.

7497/1858

سرخط اخبار استان‌ها