۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱
کد خبر: 81596015
T T
۰ نفر
مربيان مهدها در تربيت فرزندان جامعه نقشي مادرانه و معلم گونه دارند

سمنان - ايرنا - سرپرست اداره كل بهزيستي استان سمنان با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: مربيان مهدهاي كودك با منش مادرانه و معلم گونه خود نقشي ماندگار در شخصيت آينده سازان جامعه دارند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل بهزيستي استان سمنان، محمد ملكي با حضور در مهدهاي كودك ضمن تبريك هفته معلم، از مربيان و مديران مهدهاي كودك تقدير كرد.

وي پرورش و تعالي جوانان اين مرز و بوم را مديون آموزشهاي معلمان به نونهالان در سنين كودكي عنوان و خاطرنشان كرد: كودكان امروز آينده سازان فردا هستند.

وي ادامه داد: با توجه به شكل گيري شخصيت انسانها در دوران خردسالي، آنچه سبب رشد و ترقي مملكت مي شود، بازتاب آموزه هايي است كه فرزندان در كودكي آموخته و در خاطر سپرده اند.

ملكي اساس تربيت پذيري كودكان براي ورود به جامعه را رفتار مادرانه مربيان مهدهاي كودك با نوآموزان دانست و افزود: گاهي خانواده ها براي تربيت يك فرزند هم با چالش‌هاي گوناگوني روبرو مي شوند، ولي مربيان با تخصص و تدبير به مراقبت از فرزندان در مهدها مشغول اند.

سرپرست اداره كل بهزيستي استان سمنان اضافه كرد: بهزيستي مصمم است براي تيم آموزشي مهدها كه با وجدان بالاي كاري و پايين ترين ميزان دستمزد وظيفه خطيري بر عهده دارند، اقدامات سازنده اي انجام دهد.

مسوولان بهزيستي شهرستانهاي مهديشهر و شاهرود نيز ضمن تقديم لوح سپاس به مديران و مربيان برتر مهدهاي كودك در هفته بزرگداشت مقام معلم از آنان تقدير كردند.ك/1

6103

سرخط اخبار استان‌ها