مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين درگذشت استاد حسين قندي، پيشكسوت روزنامه نگاري كشور را تسليت گفت

قزوين- ايرنا- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين درگذشت استاد حسين قندي، پيشكسوت روزنامه نگاري و مدرس علوم ارتباطات را به جامعه رسانه اي كشور تسليت گفت.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، مهدي احمدي در اين پيام آورده است:

انالله و انا اليه راجعون

خبر درگذشت استاد حسين قندي، از برجسته ترين اساتيد روزنامه نگاري كشور كه در كنار تاليف آثاري مرجع و كاربردي، عمر خود را صرف آموزش و پرورش دانشجويان و علاقه مندان روزنامه نگاري در كشور كرد، مايه تاثر شد.

بي ترديد، آثار و بركات تلاش هاي خستگي ناپذير اين مدرس مولف، همچنان براي دانش‌جويان و علاقه مندان روزنامه‌نگاري حرفه‌اي، ماندگار خواهد بود.

فقدان اين معلم با اخلاق و استاد دلسوز را به جامعه رسانه اي كشور، دوستان، دوستداران و دانشجويان او و همچنين خانواده محترم تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي ايشان، غفران الهي و براي خانواده شان، صبر مسالت مي كنم.

حسين قندي، روزنامه‌ نگار پيشكسوت و مدرس روزنامه‌نگاري عصر پنجشنبه در سن 64 سالگي در بيمارستان غياثي تهران دارفاني را وداع گفت.

او متولد اسفند 1330 در سبزوار و بزرگ شده تهران بود كه در سال 1356 بعد از اتمام دوره خدمت به آمريكا رفت و در رشته مديريت بين‌الملل، كارشناسي ارشد گرفت و سال 58 به ايران بازگشت.

بعد از بازگشت به ايران در روزنامه‌هاي كيهان، ابرار، اخبار، انتخاب و بالاخره جام‌جم در سمت‌هاي مختلفي مشغول به كار نويسندگي و ايفاي مسووليت شد.

از اين مدرس پيشكسوت روزنامه نگاري علاوه بر سال‌ها تدريس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبايي و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار، آثار زيادي در حوزه رسانه منتشر شده كه مرجع مهم و كم نظيري براي دانشجويان و علاقه مندان اين حرفه محسوب مي شود.

روزنامه نگاري نوين، مقاله نويسي در مطبوعات، روزنامه‌نگاري تخصصي، تخيل در روزنامه‌نگاري از جمله آثار ماندگار اين استاد پيشكسوت است.

7389/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها