۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۲۴
کد خبر: 81574968
T T
۰ نفر
شركت‌های دانش بنیان منتخب استانی جشنواره ملی علم تا عمل تجلیل می شوند

زنجان - ایرنا - سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: 20 شركت منتخب استانی پنجمین دوره جشنواره ملی علم تا عمل همزمان با روز كار آفرینی تجلیل می شوند.

محمود محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میان تمام شركت‌های دانش بنیان شركت كننده در جشنواره استانی علم تا عمل، 20 شركت برای حضور در مرحله ملی این جشنواره انتخاب شده بودند.

منتخبان مرحله استانی پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل در آذر سال 93 برگزیده شدند و به مرحله ملی آن كه از سه تا هفت اسفند سال گذشته در مصلی امام خمینی(ره)‌برگزار شد، راه یافتند.

همزمان با روز كارآفرینی در سوم اردیبهشت امسال در محل اتاق بازرگانی از 20 شركت منتخب استانی راه یافته به مرحله ملی جشنواره علم تا عمل تجلیل می شود.

وی یادآورشد: همه استان‌ها می توانستند 20 شركت دانش بنیان را برای حضور در مرحله ملی این جشنواره معرفی كنند.

محمدی اظهار كرد: در مرحله استانی از میان 20 شركت حاضر، یك شركت از هر استان انتخاب شد.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: در مجموع از میان تمام شركت‌های حاضر در مرحله ملی، هفت شركت به عنوان منتخب نهایی جشنواره معرفی شدند.

وی خاطر نشان كرد: هیچ شركتی از زنجان به مرحله نهایی راه نیافت.

محمدی با بیان اینكه هدف از برگزاری این جشنواره معرفی الگو به سایر شركت‌های دانش بنیان است، از برگزاری نمایشگاه استانی علم تا عمل در محل تالار بورس زنجان برای نمایش نوآوری شركت‌های دانش بنیان حاضر در جشنواره خبر داد.

زمان برگزاری مراسم تجلیل از این شركت‌ها و برپایی نمایشگاه سوم اردیبهشت امسال است.

3001

سرخط اخبار استان‌ها