۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81556372
T T
۰ نفر
انجام بيش از 100عمليات امداد رساني به مسافران نوروزي در كرمان

كرمان - ايرنا - مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي كرمان گفت: بيش از 100 عمليات امداد رساني از آغاز طرح راهداري نوروز در 25 اسفند 93 تا پايان دهم فروردين سال جاري، از سوي راهداران و گشت هاي راهداري اين استان به مسافران نوروزي ارايه شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان عطاء الله منوچهري افزود: عمليات امداد و خدمات رساني راهداران، شامل كمك به مسافران در راه مانده و اسكان آنان است.

وي اظهار كرد: عمليات امداد رساني به مسافران و رانندگان به منظور جلوگيري از انسداد راه ها و فراهم آوردن سفري ايمن و خاطره انگيز توسط گشت هاي راهداري است.

وي گفت: گشت هاي راهداري مجهز به دستگاه هاي GPS و امكانات راهداري هستند.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان به اقدامات ويژه و مهم اين ايام از جمله پاكسازي و نظافت مستمر حريم جاده ها، پاركينگ ها و نمازخانه هاي بين راهي اشاره كرد.

وي ادامه داد: شست و شو و تعويض تابلوهاي فرسوده و معيوب و جمع آوري نخاله و موانع از سطح جاده ها از ديگر اقدامات راهداري كرمان است كه در راستاي طرح پاك و زيباسازي جاده ها براي تردد روان، ايمن و لذت بخش مسافران انجام شده است.

منوچهري اظهار كرد: رفع نواقص روشنايي جاده ها و نصب چراغ هاي چشمك زن سولار، تعمير چراغ هاي چشمك زن معيوب و احياي خط كشي جاده ها از اقدامات ديگر راهداري است كه توسط گشت هاي راهداري انجام شده است.

7439/3028

سرخط اخبار استان‌ها