۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰:۱۵
کد خبر: 81534039
T T
۰ نفر
ائمه جمعه استان قزوين با نماينده ولي فقيه در استان ديدار كردند

قزوين - ايرنا - در پي انتصاب نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر قزوين از سوي مقام معظم رهبري، جمعي از ائمه جمعه استان با وي ديدار كردند.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه قزوين، حجت الاسلام عبدالكريم عابديني در اين ديدار با اشاره به اهميت نماز جمعه، گفت: امروز به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي نمازهاي باشكوهي در سطح كشور و اين استان توسط ائمه جمعه برگزار مي گردد.

وي اظهار كرد: دشمنان همواره در تلاش هستند كه ميان صفوف به فشرده نمازهاي عبادي و سياسي فاصله بيندازند كه خوشبختانه تا الان تمامي نقشه هاي آنان نقش برآب شده است.

امام جمعه قزوين به همراهي و همدلي همه مردم استان و مسوولان، به خصوص ائمه جمعه اين استان اشاره كرد و يادآور شد: ارتباط اينجانب در سال هاي گذشته به واسطه همراهي با آيت اله باريك بين در گردهمايي ائمه جمعه باعث شده تا حدودي با شما آشنايي داشته باشم.

نماينده ولي فقيه در استان قزوين و امام جمعه قزوين تاكيد كرد: ائمه جمعه با برنامه ريزي هاي دقيق و تشكيل اتاق فكر بايستي بتوانند زمينه حضور بيشتر مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان را در اين آيين عبادي و سياسي بيش از گذشته فراهم آورند.

در ادامه مسوول شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان قزوين در اين ديدار با تبريك انتصاب حجت الاسلام والمسلمين عابديني از سوي مقام معظم رهبري به عنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين گفت: خوشبختانه اين انتصاب شايسته از سوي ايشان موجب مباهات و افتخار همه متدينين، روحانيون و ائمه جمعه است.

حجت الاسلام محمدتقي بهبودي افزود: خوشبختانه نماز جمعه در مركز استان و ساير شهرستان ها باشكوه خاصي برگزار مي گردد و اميدواريم بتوانيم زمينه حضور بيشتر مردم را در مناسبت ها، به خصوص نمازهاي جمعه در مصلي ها فراهم آوريم.

همچنين در ديداري جداگانه مديركل صدا و سيماي مركز قزوين به همراه جمعي از مديران و معاونان خود با نماينده ولي فقيه در استان قزوين و امام جمعه اين شهر ديدار كردند.

حجت الاسلام عبدالكريم عابديني در اين ديدار با قدرداني از تلاش هاي ارزشمند دست اندركاران رسانه ملي افزود: شماها در اين رسانه فراگير وظيفه بسيار سنگيني را بر عهده داريد و بايستي اين روند همچنان ادامه يابد.

وي مردم قزوين را مردماني ولايتمدار دانست و اظهار داشت: خوشبختانه استان داراي شخصيت هاي فرهيخته و ارزشمندي است كه حضرت آيت اله باريك بين يكي از آنها بوده كه داراي خدمات ارزشمند و ماندگاري در اين استان هستند.

حجت الاسلام عابديني اظهاركرد: همه هنرمندان و دست اندركاران اين رسانه بايد تلاش كنند كه فرهنگ اقامه نماز در اين مردم ترويج گردد.

در ادامه، مديركل صدا و سيماي مركز قزوين ضمن قدرداني از تلاش هاي ماندگار آيت اله باريك بين، نماينده سابق ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين، گفت: بي شك زحمات صادقانه و تلاش هاي ماندگار وي فراموش نشدني است زيرا اين شخصيت يكي از علماي برجسته و مورد علاقه مقام معظم رهبري مي باشند.

ابوالفضل معصومي فر يادآور شد: خوشبختانه امروز جامعه روحانيت، ائمه جمعه و علماي بزرگوار و فرهيختگان نقش كليدي و محوري در جامعه برعهده داشته و مردم به آنها اعتماد دارند.

وي در پايان افزود: هدايت اين مجموعه بزرگ فقط با همراهي و ارايه رهنمودهاي نماينده ولي فقيه در استان مي تواند براي همكاران و مديران ما مسير خوبي را ترسيم نمايد.

8054/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها