۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۰۸
کد خبر: 81531155
T T
۰ نفر
با توجه به شرايط  بازي كسب تساوي برابر پديده مشهد عادلانه بود

مشهد- ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرايط بازي كسب تساوي در برابر تيم پديده مشهد عادلانه بود.

عبدالله ويسي عصر جمعه بعد از تساوي تيمش در مقابل تيم پديده مشهد در نشست خبري افزود: به رغم كسب اين نتيجه شرايط به مراتب بهتري در مقايسه با تيم حريف داشتيم ولي تلاش زياد بازيكنان نتيجه برتري به دنبال نداشت و شانس با ما يار نبود.

وي گفت: با وجود شرايط جوي و زمين چمن نامساعد ورزشگاه دو تيم بازي هجومي از خود به نمايش گذاشتند.

ويسي يادآورشد: به دليل شرايط جوي زمين آب گرفته بود و اين مساله نقطه قوتي براي تيم حريف فراهم كرد تا تك گل خود را به ثمر برساند.

وي اظهار داشت: فكر نمي كنم خطاي پنالتي بر روي محمد غلامي اتفاق افتاده باشد و داور و كمك داور در زاويه خوبي قرار داشتند و ليكن بايد فيلم رقابت را دوباره ديد تا اظهار نظر درستي در اين خصوص ارايه شود.

سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد نيز با انتقاد نسبت به داوري اين مسابقه گفت: متاسفانه داور رقابت جوانمردانه قضاوت نكرد.

عليرضا مرزبان افزود: در مسابقات ليگ برتر همواره از نحوه نادرست داوري مسابقات ضربه خورديم و داوري مشكلات بسيار دارد و به دپارتمان داوري هم اعتراض كرده ايم.

وي اظهار داشت: با وجود آنكه بر روي محمد غلامي يكي از بازيكنان تيم ما خطاي پنالتي اتفاق افتاد ولي داور مسابقه به اين بازيكن كارت زرد نشان داد.

وي يادآورشد: چند ثانيه بعد از اين خطا بازيكنان تيم استقلال خوزستان همان توپ را تبديل به گل كردند.

مرزبان گفت: هر چند تيم پديده دو هفته گذشته بازي هاي كيفي خوبي را از خود به نمايش نگذاشت ولي در اين مدت سعي كرديم با سازماندهي بهتر حضور موثرتري در رقابتها داشته باشيم.

وي خاطر نشان كرد: جدايي تعدادي از بازيكنان خارجي بعد از مسابقه با تيمهاي تراكتورسازي تبريز و صباي قم تيم پديده را با مشكلاتي روبرو كرد كه اميدوارم در بازيهاي آينده با انسجام بازي خوب در مصاف حريفان خود داشته باشيم و موقعيت خود را در جدول رده بندي بهبود بخشيم.

تيم فوتبال پديده مشهد در هفته بيست و دوم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) اين شهر به تساوي يك بر يك در مقابل تيم استقلال خوزستان دست يافت.ك/2

2095/1211

سرخط اخبار استان‌ها