۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲
کد خبر: 81521159
T T
۰ نفر
ارتش لبنان حمله تروریست های تكفیری به بلندی های راس بعلبك را ناكام ساخت

بیروت – ایرنا – ارتش لبنان حمله گروه های تروریستی تكفیری به پایگاه الحمراء در بلندی های شهرك راس بعلبك در شمال شرق لبنان و نزدیك مرزهای سوریه را ناكام ساخت.

به گزارش ایرنا، گروه های تروریستی تفكیری از جمله داعش و جبهه النصره كه در ارتفاعات مرزی لبنان و سوریه مستقر هستند، بامداد امروز(پنجشنبه) در حمله ای ناكام تصمیم داشتند، چند پایگاه ارتش لبنان را در بلندی های راس بعلبك اشغال كنند.

براساس این گزارش ، نیروهای ارتش لبنان كه در منطقه مرزی مستقر هستند با گروه های تروریستی تكفیری درگیر شده و مانع از نفوذ آنها به منطقه تحت كنترل خود شدند.

ارتش لبنان در این درگیری از سلاح های سنگین از جمله توپخانه و موشك استفاده كرد.

منابع خبری از كشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست های تكفیری خبر داده اند.

ارتش لبنان در این درگیری ها با حمایت بالگردهای جنگی و شناسایی و زیر آتش سنگین موفق شد ضمن ناكام ساختن حمله ترویست های تكفیری، تپه راهبردی جراش را در بلندی های راس بعلبك آزاد كند و نیروهایش در آنجا مستقر شوند.

این تپه راهبردی بر منقطه وسیعی از بلندی های شهرك عرسال در شمال شرق لبنان اشراف دارد و از آنجا می توان تحركات گروه های مسلح تروریستی تكفیری و موقعیت استقرار آنها را زیرنظر گرفت.

ارتش لبنان همچنین پایگاه های تروریست ها را در منطقه مرزی بین لبنان و سوریه حد فاصل راس بعلبك تا شهرك عرسال زیر آتش سنگین توپخانه ای قرار داد.

خاورم*(4)*390* 1324

سرخط اخبار جهان