۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 81509692
T T
۰ نفر
گروه تروريستي تكفيري عبدالله عزام بار ديگر لبناني ها را تهديد كرد

بيروت - ايرنا - گروه تروريستي تكفيري 'عبدالله عزام' كه بارها مرتكب جنايت تروريستي در لبنان شده است، بار ديگر لبناني ها را تهديد و اعلام كرد كه اين كشور نيز به سرنوشت سوريه دچار خواهد شد.

به گزارش ايرنا، اين گروه تكفيري مسووليت دو انفجار تروريستي مقابل سفارت و رايزني جمهوري اسلامي ايران در لبنان را كه به شهادت و زخمي شدن تعدادي غيرنظامي منجر شد، برعهده گرفته است.

اين گروه تروريستي تكفيري روز سه شنبه در پيامي تهديد آميز به ملت لبنان، هشدار داد كه نبايد با حزب الله و مقاومت ضد صهيونيستي همكاري و همراهي كنند.

در اين پيام خطاب به مردم لبنان آمده است كه اگر همچنان با مقاومت ضد صهيونيستي همراهي كنند، سرنوشت خطرناكي در انتظار آنها خواهد بود.

گروه تروريستي تكفيري عبدالله عزام همچنين ضمن حمله به دولت لبنان، ادعا كرد كه نيروهاي امنيتي اين كشور عليه اهل سنت در لبنان و سوريه به طور مستقيم وارد عمل شده اند.

اين ادعا در حالي است كه نيروهاي امنيتي و ارتش لبنان سرگرم نبرد با گروه هاي تروريستي - تكفيري از جمله 'داعش'، 'جبهه النصره' و اين گروه هستند كه بارها در لبنان مرتكب جنايت تروريستي با استفاده از خودروهاي بمب گذاري شده و عناصر انتحاري شده اند.

گروه هاي تروريستي - تكفيري در جريان حمله مرداد ماه گذشته به شهرك 'عرسال' لبنان، تعدادي از نظاميان لبناني را ربوده و تاكنون چهار نفر از آنها را سر بريده اند.

گروه تروريستي - تكفيري عبدالله عزام بار ديگر درخواست بي پاسخ از نظاميان اهل سنت ارتش لبنان را تكرار و از آنها خواست، فرار كرده و به داعش و النصره به پيوندند و از همكاري با مقاومت ضد صهيونيستي خودداري كنند.

در اين پيام خشم و عصبانيت گروه هاي تروريستي - تكفيري از اينكه نيروهاي ارتش لبنان به ويژه مسيحيان از اماكن شيعه نشين و متعلق به مقاومت اسلامي ضد صهيونيستي حمايت مي كنند، تاكيد شده است.

جنايت جديد داعش در بريدن سر21 كارگر مهاجر قبطي مصري در ليبي با واكنش شديد همه مردم و گروه هاي سياسي لبنان اعم از سني، مسيحي، شيعه و دروزي مواجه و همگي اين جنايت را به شدت محكوم كردند.

ناظران معتقدند كه سخنان همسو و مشترك 'سيد حسن نصرالله' دبيركل حزب الله و 'سعد الحريري' رييس حزب 'جريان المستقبل' دو ركن اساسي طوايف شيعه و اهل سنت لبنان درباره ضرورت تدوين 'راهبرد ملي دفاعي براي مبارزه با تررويست هاي تكفيري' و ادامه گفت وگوها براي كاهش تنش هاي طايفه اي، خشم گروه هاي تروريستي - تكفيري را برانگيخته است.

خاورم ** 1324**1651

سرخط اخبار جهان