۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۴۴
کد خبر: 81508833
T T
۰ نفر
نمايندگان مازندران از صعود به مرحله نهايي ليگ دسته دوم فوتبال كشور بازماندند

ساري – ايرنا – نمايندگان فوتبال مازندران در ليگ دسته دوم فوتبال كشور بدون كسب سهميه حضور در مرحله نهايي اين رقابت ها به كار خود پايان دادند .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در هفته هجدهم اين رقابت ها ، روز دوشنبه تيم هاي مازندراني در شرايطي به مصاف حريفان خود در زنجان و جويبار رفتند كه تيم خونه به خونه بابل در صورت برتري مقابل ميزبان زنجاني مي توانست رهسپار مرحله نهايي اين مسابقات شود .

شاگردان ' فرهاد كاظمي ' كه با هدف كسب برتري در زنجان به ميدان رفته بودند با گلي كه در دقيقه 90 دريافت كردند، وداع تلخي با اين رقابت ها داشته و نتوانستند انتظارات اهالي فوتبال مازندران را برآورده كنند .

آن ها فصل را با ' فرشاد پيوس ' آغاز كردند و تا هفته ها نيز صدر جدول رده بندي را در اختيار داشتند اما با تشخيص مديريتي باشگاه ، پيوس جاي خود را به فرهاد كاظمي داد اما اين تغيير نتوانست موجب حضور اين تيم در مرحله نهايي شود و خونه به خونه با كسب 28 امتياز و قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندي به كار خود در اين رقابت ها پايان داد .

در ديگر ديدار نمايندگان فوتبال مازندران در اين رقابت ها ، تيم فوتبال شهداي جويبار در ديداري خانگي و در حضور هوادارانش ميزبان تيم فوتبال شهرداري دزفول بود كه در پايان اين ديدار شاگردان شبير لطفي در آخرين ديدار خودشان به تساوي بدون گل در برابر تيم دزفولي رضايت دادند .

تيم فوتبال شهداي جويبار با 17 امتياز ، ليگ دسته دوم فوتبال كشور را با قرار گرفتن در رده ششم به پايان برد .ك/3

7331/1899

سرخط اخبار استان‌ها