۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 81494260
T T
۰ نفر
رئيس جمهوري با مردم شهر گرگاب ديدار و گفت و گو كرد

اصفهان - ايرنا - رئيس جمهوري روز پنجشنبه به هنگام بازديد از شهرك گلخانه اي پاراديس اصفهان در توقف كوتاه در شهرگرگاب، با مردم اين شهر ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش ايرنا، جمعيت زيادي از مردم شهر گرگاب كه از عبور رئيس جمهور از اين شهر اطلاع يافته بودند، در ساعات اوليه صبح امروز منتظر ديدار با حجت الاسلام و المسلمين دكتر روحاني بودند.

مردم شهر گرگاب به هنگام ورود رئيس جمهوري و كاروان تدبير و اميد به اين شهر، با سر دادن شعارهاي ' صلي علي محمد، ياور رهبر آمد ' و 'روحاني دوستت داريم '، به استقبال رئيس جمهوري و كاروان تدبير و اميد آمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني نيز در توقف كوتاهي در اين شهر به ابراز احساسات استقبال كنندگان پاسخ داد و با گروهي از مردم اين شهر ديدار و گفت وگو كرد.

شهر گرگاب از شهرهاي شهرستان شاهين شهر و ميمه از توابع استان اصفهان مي باشد و در فاصله 20 كيلومتري مركز اين استان قرار دارد.

رئيس جمهوري امروز پنجشنبه در دومين روز از سفر كاروان تدبير و اميد به استان اصفهان از قسمتهاي مختلف شهرك گلخانه اي پاراديس، بزرگترين شهرك گلخانه اي صيفي جات كشور واقع در محمود آباد شهرستان شاهين شهر بازيد كرد.

پ/ 8116/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها