۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 81479409
T T
۰ نفر
تشريح برنامه هاي فرهنگي و هنري دهه فجر انقلاب اسلامي در نوشهر

نوشهر - ايرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر گفت كه در دهه فجر امسال برنامه هاي فرهنگي و هنري متنوعي متفاوت تر و پربارتر از سال هاي گذشته برگزار مي شود.

' بابك شمس ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: امسال برنامه هاي دهه فجر از روز هاي نخست بهمن ماه آغاز شده و تا پايان اين ماه با برگزاري برنامه هاي متنوع ادامه خواهد يافت.

وي خاطرنشان كرد: دهه فجر يادآور رشادت هاي عاشقان به امام و انقلاب است و اصحاب فرهنگ و هنر در زيبا آفريني فجرآفرينان در راستاي شعار دولت تدبير و اميد و همچنين براي تحقق عملي شعار سال به تهيه، تدارك و تدوين برنامه هاي فرهنگي و هنري ارزشمند كه موجب افزايش اميد و نشاط در جامعه مي شود اقدام مي كنند.

وي با اشاره به برگزاري همايش بزرگ شعراي استان، گفت: همايش شعر مازندران با حضور شعراي برگزيده استان با موضوع انقلاب در دهه آخر بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهربرگزار مي شود.

وي افزود: برگزاري نمايشگاه كتاب، نقاشي، اجراي صحنه اي نمايش كارمند، نمايش خواني از سوي هنرمندان، نمايشگاه حكاكي بر روي چوب، نقاشي كودكان، نشست تخصصي شعر انقلاب و مراسم رونمايي از كتاب و اعزام سخنران فرهنگي جهت مدارس و دانشگاه با موضوع انقلاب از برنامه هاي اين اداره در اين دهه است.

شمس اهداي كتاب، ايستگاه نقاشي با موضوع انقلاب، برگزاري جنگ شادي، مسابقات فرهنگي وهنري و محفل انس با قرآن را از ديگر برنامه هاي دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چالوس عنوان كرد.

رييس اداره ارشاد نوشهر با بيان اينكه بايد از ظرفيت هنر و حوزه هاي مختلف فرهنگي براي معرفي دستاوردهاي انقلاب اسلامي در 36 سال گذشته استفاده كنيم، گفت: براي فراهم كردن پيشرفت بهتر امور انتظار داريم هنرمندان فهيم شهرستان در برگزاري برنامه هاي فرهنگي هنري و گراميداشت ايام الله دهه مباركه فجر اين مجموعه را ياري كنند.ك/3

1295/1535/506

سرخط اخبار استان‌ها