مردم و مسوولان ايران اسلامي حول محور مقام معظم رهبري وحدت رويه دارند

زاهدان - ايرنا - بخشدار مركزي خاش گفت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي تمام مردم و مسوولان حول محور مقام معظم رهبري بعنوان سكاندار ماهر و ارزشمند كشتي انقلاب وحدت رويه دارند.

به گزارش ايرنا، مجتبي شجاعي سه شنبه شب در گردهمايي معتمدان و ريش سفيدان و ساكنان روستاي ناصر آباد خاش بيان كرد: اتحاد و همدلي ميان مردم شيعه و سني، فارس، بلوچ، يزدي، بيرجندي، ترك، كرد، عرب و غيره بسيار چشمگير و ارزشمند است.

وي افزود: دشمنان اسلام و نظام اسلامي از اين وحدت ميان اقشار مختلف ملت ايران هراس دارند.

بخشدار مركزي خاش اظهار داشت: استحكام و زيبايي ملت بزرگ ايران بي مثال بوده و اين زيبايي را مانند رنگ ها و طرحهاي زيباي يك فرش نفيس در جامعه مشاهده مي كنيم.

وي افزود: در دولت تدبير و اميد زمينه هاي مناسب خدمت به افراد جامعه فراهم شده است.

شجاعي كار كردن مردم و مسوولان اعم از شيعه و سني در كنار همديگر را از ويژگيها و شاخصهاي ارزشمند اين نظام و دولت عنوان كرد و گفت: عظمت و ابهت كشور ما به همين مبحث در كنار هم بودن مردم و دولتمردان بر مي گردد.

وي افزود: دولت براي پيشرفت استان و شهرستان برنامه دارد و ما به عنوان يك فرد مسوول موظف هستيم براي رفع مشكلات و دغدغه هاي مردم جامعه تلاش كنيم.

بخشدار مركزي خاش بيان كرد: حضور چشمگير مردم در عرصه هاي مختلف نظام بسيار ارزشمند و قابل تقدير است و بر همين اساس مسوولان موظفند براي مردم و رفع نيازهاي جامعه هزينه بپردازند.

شجاعي دهه فجر انقلاب اسلامي را ايام عزت و سربلندي كشور مان دانست و گفت:خون ريخته شده شهداء و ايثارگريهاي رزمندگان اسلام در كنار رهنمودهاي ارزشمند امام راحل سبب به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب شد.

وي همچنين با محكوم كردن عمل زشت و توهين آميز رسانه غربي به ساحت مقدس رسول اكرم (ص) گفت: اتحاد و همدلي امت اسلامي و بازگشت در مسير رسالت و ادامه راه بزرگان دين و پيروي از سنتهاي گهربار آنحضرت (ص) دشمنان را از رسيدن به اهدافشان ناكام مي سازد.

بخشدار مركزي خاش بيان كرد: وسعت بالاي 10 هزار كيلومتر مربعي اين بخش و جمعيت بيش از 67 هزار نفري آن و نيز حضور اقوام و طوايف ريشه دار و اصيل استان در كنار ظرفيتهاي بي شمار ديگر، اين بخش را برجسته كرده است و اين موضوع كار را براي ما به شدت دشوار مي كند.

خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.

7312 / 653

سرخط اخبار استان‌ها