۲۵ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۲
کد خبر: 81465491
T T
۰ نفر
فرماندار هشترود: برنامه خاصي در جامعه براي شادي و خنداندن مردم نيست

مراغه - ايرنا - فرماندار هشترود با بيان اينكه مسوولان فرهنگي بايد برنامه اي براي شاد زيستن افراد جامعه بويژه جوانان داشته باشند، گفت: در رسانه ها و سطح جامعه برنامه خاصي براي شادي، خنداندن و نشاط مردم وجود ندارد.

به گزارش ايرنا، حسن مستفيد روز پنج شنبه در جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي اين شهرستان افزود: عمده برنامه هاي رسانه ها و سطح جامعه براي گرياندن مردم است.

وي يكي از عوامل طلاق در جامعه را پخش برنامه هاي مربوط به رواج اين سنت در صدا و سيما اعلام كرد و گفت: صدا و سيما با پخش فيلم هاي تجملاتي و داراي زرق و برق موجب مي شود جوانان با ديدن آن ها به جاي پند گرفتن از موضوع، به دنبال اين گونه زندگي بروند.

فرماندار هشترود ادامه داد: دشمن اكنون افكار جوانان ما را مورد خدشه قرار داده و مسوولان فرهنگي بايد نسبت به اين موضوع حساس باشند و راهكاري مناسب براي برون رفت از اين معضل اجتماعي جامعه را پيدا كنند.

مستفيد احداث مجتمع فرهنگي و هنري در اين شهرستان را براي ارايه خدمات بهتر به هنرمندان ضروري خواند و اظهار كرد: نبود اين مجتمع در اين شهرستان باعث شده هنرمندان آثار هنري خود را در ديگر شهرستان ها به نمايش بگذارند.

وي گفت: هنرمندان اين شهرستان با كمترين امكانات، چندين نمايشگاه در ساير شهرستان ها برگزار كرده و صاحب رتبه و مقام شده اند كه با حمايت همه جانبه اين موفقيت‌ها تداوم مي يابد.

فرماندار هشترود خاطرنشان كرد: هم اكنون شهرك فرهنگيان اين شهرستان فاقد فضاي سبز و آموزشي بوده و اهالي فرهنگي اين منطقه را با مشكلاتي روبرو كرده است.

مستفيد افزود: شهرداري بايد قبل از ارايه مجوز شهرك هاي مسكوني به فكر فضاهاي سبز و آموزشي باشد.

وي از برگزاري همايش و كنگره شيخ اسماعيل هشترودي پدر پروفسور هشترودي كه از مشروطه خواهان و مشاوران شيخ محمد خياباني و از فعالان نهضت مشروطه در آذربايجان بود، در سال 94 خبر داد.

شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعيت در 120 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.

7486/590/587

سرخط اخبار استان‌ها