۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵
کد خبر: 81401512
T T
۰ نفر
300 نيروي امدادي هلال احمر در حال خدمت رساني به مردم هستند

اصفهان-ايرنا- معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به بارندگي در استان حدود 300 نفر از نيروي هاي امداد و نجات اين جمعيت به صورت دائم مشغول كمك رساني به مردم هستند.

داريوش كريمي شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين نيروها در 43 پايگاه هلال احمر به مردم خدمت مي كنند.

وي افزود: در كل 900 نفر در پايگاههاي هلال احمر براي ارائه خدمات به هموطنان فعال هستند.

وي گفت: اين نيروها در منطقه غرب استان در بويين مياندشت، فريدونشهر، فريدن، مسير اصفهان به شهركرد، منطقه جنوب در سميرم، منطقه غرقچي و ميمه با توجه به بارش برف و باران مستقر هستند.

كريمي گفت: آمبولانس، تجهيزات زمستاني، ست نجات، كمك هاي اوليه، ست غذا، دارو، تجهيزات لازم براي اسكان، تجهيزات گرمايشي و پتو از جمله امكاناتي است كه با كمك نيروهاي امداد و نجات هلال احمر به افراد نيازمند به كمك ارائه مي شود.

وي افزود: هلال احمر استان با توجه به بارندگي ها، پيش بيني هاي لازم را براي ارائه خدمات به مردم در جاده ها و مناطق حادثه خيز انجام داده و در آماده باش است.

وي گفت: در پي بارش برف و يخبندان در راههاي استان، نيروهاي امدادي هلال احمر استان در آماده باش كامل به سر مي برند و روند امداد رساني و اسكان همچنان ادامه دارد.

اداره كل هواشناسي استان اصفهان روز سه شنبه اعلام كرد: باورود سامانه بارش زا كه از روز گذشته استان اصفهان را تحت تاثير قرارداد، هواي اغلب شهرستان هاي تابعه اين استان باراني ودربرخي از مناطق برفي است.

ت/ 8114/ 607

سرخط اخبار استان‌ها