۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸
کد خبر: 81397696
T T
۰ نفر

كشتي گيران برتر ايلام معرفي شدند

۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸
کد خبر: 81397696
كشتي گيران برتر ايلام معرفي شدند

ايلام - ايرنا - برترين هاي كشتي آزاد و فرنگي استان ايلام در رده سني نوجوانان مشخص شدند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري اداره ورزش و جوانان، مسابقه هاي كشتي قهرماني نوجوانان استان در دو رشته آزاد و فرنگي با حضور 130 كشتي گير ديروز (شنبه) به كار خود پايان داد.

اين رقابت ها با حضور 70 كشتي گير آزادكار و 60 كشتي گير فرنگي كار از شهرستان هاي ايلام ، ايوان ، آبدانان ، دره شهر ، دهلران ، مهران ، چرداول، چوار و بدره در سالن كشتي 17 شهريور شهر ايلام برگزار شد.

پس از رقابت كشتي گيران افراد بر‌تر اوزان مختلف در دو رشته آزاد و فرنگي مشخص شدند.

در كشتي آزاد و در وزن 42 كيلوگرم سعيد رشيدي از تيم ايلام (ب) ، در وزن 46 كيلوگرم مهدي عشرتي از ايلام ب ، در وزن 50 كيلوگرم مجتبي فتيان از تيم ايلام الف ، در وزن 54 كيلوگرم داريوش خداياري از دره شهر ، در وزن 58 كيلوگرم فرزاد كرمي از دره شهر ، در وزن 63 كيلوگرم دانيال خزلي از تيم ايلام الف، در وزن 69 كيلوگرم مبين شوهاني از ايلام الف ، در وزن 76 كيلوگرم علي سيفي از تيم ايلام الف، در وزن 85 عرفان كاظمي از تيم ايلام و در وزن 100 كيلوگرم شاهين قاسمي از چرداول بر سكوي نخست ايستادند.

همچنين در بخش تيمي رقابت هاي كشتي آزاد نوجوانان شهرستان ايلام الف با 83 امتياز مقام نخست را بدست آورد و تيم هاي ايلام ب و چرداول با امتيازهاي 70 و 57 امتياز عنوان هاي دوم و سوم را بدست آوردند.

در اوزان كشتي فرنگي در وزن 42 كيلوگرم اميرحسين ياري از تيم آبدانان ، در وزن 46 كيلوگرم حسين قنبري از ايلام الف ، در وزن 50 كيلوگرم آرمان نوري از دره شهر ، در وزن 54 كيلوگرم احمد غلامي از دره شهر ، در وزن 58 احسان عارفي زاده از ملكشاهي، در وزن 63 كيلوگرم محمدرضا كاكه از تيم دهلران ، در وزن 69 كيلوگرم علي مشخصي از ملكشاهي ، در وزن 76 كيلو گرم امير رضا رستميان از تيم ايلام الف، در وزن 85 امير حسين پيرياز دره شهر و در وزن 100 گيلوگرم احمدرضا ناصريان از تيم ايلام ب بر سكوي نخست ايستادند.

در پايان رقابت هاي كشتي فرنگي و در نتيجه تيمي ، تيم ايلام الف با كسب 70 امتياز اول و تيم هاي دره شهر و ايلام ب با امتيازهاي 67 و 61 مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.

افراد برگزيده اين رقابت ها تركيب تيم كشتي جوانان براي اعزام به مسابقه هاي كشوري را تشكيل مي دهند. ك/1

540

سرخط اخبار استان‌ها