۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۸:۲۲
کد خبر: 81372370
T T
۰ نفر
مردم از مصوبه امر به معروف و نهي از منكر مجلس حمايت كنند

شيراز- ايرنا- رئيس نهاد نمايندگي ولي فقيه در استان فارس گفت: دو فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر بايد در جامعه جاري و ساري باشد كه گروه هاي مختلف مي بايد از مصوبه مجلس درباره امر به معروف و نهي از منكر حمايت كنند.

به گزارش ايرنا حجت‌الاسلام امين رصاف شامگاه شنبه در همايش آمران به معروف با محوريت گراميداشت ياد شهداي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس در حرم مطهر سيد علاءالدين حسين(ع) بيان كرد: مصوبات اخير مجلس شوراي اسلامي درباره امر به معروف و نهي از منكر درحال تحقق است كه دشمنان ما در همين اقدامات اخير كارها و تحركاتي براي خفه كردن اين مصوبات انجام دادند زيرا آنها از نهادينه شدن اين دو فريضه در جامعه مي‌ترسند.

وي افزود: مردم و مسئولان بايد در جهت فرهنگ‌ سازي براي احياي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تلاش بسيار داشته باشند.

رصاف اظهارداشت: برخي از افراد احياي اين دو فريضه را خطر جدي مي دانند و بيان مي كنند كه احياي اين مهم به وسيله تذكر تاثيرگذار نيست و اين درحالي است كه احياي امر به معروف و نهي از منكر با استفاده از تذكر لساني امكان پذير و تاثيرگذار است.

رئيس نهاد نماينده ولي فقيه در استان فارس اضافه كرد: متاسفانه در مدت زماني جامعه نسبت به اين دو فريضه الهي بي تفاوت شده بود كه ترويج روحيه بي‌تفاوتي نسبت به مسائل جامعه توطئه دشمنان اسلام در راستاي تضعيف بنيان جامعه اسلامي است.

وي با بيان اينكه هرجا تساهل و تسامح باشد دشمن قصد ترويج فرهنگ لاابالي‌گري را دارد ادامه داد: احياي امر به معروف ونهي از منكر تضمين سلامت جامعه است كه اگر اين كار به درستي و با اصول اسلامي انجام شود، جامعه به سمت خوبي ها هدايت خواهد شد.

وي گفت: از حوادث روز عاشورا مي‌توان نتيجه گرفت كه كنار گذاشتن و خانه‌ نشين شدن اين دو فريضه مهم، موجب ايجاد حادثه روز عاشورا شد.ك/2

7382 /675

سرخط اخبار استان‌ها