۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸
کد خبر: 81360016
T T
۰ نفر

دينورزاده : براي برد به اهواز آمده ايم

۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸
کد خبر: 81360016
دينورزاده : براي برد به اهواز آمده ايم

اردبيل - ايرنا- سرمربي تيم فوتبال تيم شهرداري اردبيل گفت:از تيم فوتبال استقلال اهواز شناخت دارم براي برد به اهواز آمده ايم .

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اردبيل، مهدي دينورزاده عصر چهارشنبه در نشست پيش از بازي با تيم استقلال اهواز در هفته سوم رقابتهاي ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور افزود: اين تيم از تيم هاي خوب و با تجربه ليگ دسته يك كشور بوده و طي دو هفته گذشته نيز با قدرت ظاهر شده است.

وي با اشاره به سرمايه گذاري و برنامه ريزي تيم استقلال اهواز و تلاش براي بازگشت به ليگ برتر بيان كرد: بازي سخت و سنگيني را در مقابل اين تيم پيش بيني مي كنيم.

دينورزاده به آمادگي تيم شهرداري اشاره كرد كرد و اضافه كرد: در دو هفته گذشته روند رو به رشدي داشته ايم و اگر بازيكنان بازي خود را به نمايش بگذارند نتيجه خوبي را در اين بازي كسب خواهيم كرد.

وي با اشاره به برد هفته قبل تيم شهرداري در مرحله يك شانزدهم جام حذفي و در مقابل تيم ليگ برتري صباي قم گفت: خوشبختانه در مقابل صبا پيروزي روحيه بخشي را كسب كرديم كه در روند تيمي شهرداري تاثيرگذار بود.

او ادامه داد: پس از اين برد و طي هفته اخير بازيكنان با انگيزه بيشتري كار كردند تا با كسب نتيجه در برابر استقلال اهواز ضمن صعود به بالاي جدول شادي را براي فوتبال دوستان استان اردبيل هديه كنند.

وي با بيان اينكه براي هر بازي برنامه خاصي را پياده مي كنيم، متذكر شد: به همين منظور تمرينات خوبي در هفته اخير داشتيم كه اين تمرينات براساس شناخت ما از تيم استقلال اهواز و با در نظر گرفتن كار تيمي و سبك بازي آنها صورت گرفته است.

سرمربي تيم فوتبال تيم شهرداري با ابراز اميدواري نسبت به تداوم موفقيت هاي تيم شهرداري اردبيل عنوان كرد: ما براي برد به اهواز آماده ايم و تلاش خواهيم كرد با بازي خوب دست پر از اهواز برگرديم.

بازي تيم هاي شهرداري اردبيل و استقلال اهواز روز پنجشنبه ساعت 16 در ورزشگاه تختي اهواز برگزار خواهد شد

530

سرخط اخبار استان‌ها