۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱
کد خبر: 81359040
T T
۰ نفر
توسعه ورزش آبادان و خرمشهر با حمايت منطقه آزاد اروند محقق مي شود

آبادان - ايرنا - مدير كل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ديد مثبت سازمان منطقه آزاد اروند به ورزش آبادان و خرمشهر گفت: با حمايت سازمان منطقه آزاد اروند توسعه ورزش در اين دوشهرستان قابل تحقق مي شود.

'فرامرز كياني زاده' چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا خواستار تداوم حمايت سازمان منطقه آزاد اروند از ورزش آبادان و خرمشهر شد و افزود: اين حمايت ها باعث توسعه و شكوفايي ورزش آبادان و خرمشهر مي شود.

مديركل ورزش و جوانان استان خوزستان اظهار كرد: موافقت سازمان منطقه آزاد اروند براي توسعه و تجهيز اماكن ورزشي و احداث خانه تكواندو در آبادان حاصل شده است .

وي با اشاره به تكميل خوابگاه ورزشي در آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اين خوابگاه با 60 درصد پيشرفت فيزيكي به دليل اختصاص نيافتن بودجه متوقف شده بود كه سازمان منطقه آزاد اروند با تكميل اين پروژه موافقت كرد.

كياني زاده نبود خوابگاه ورزشي در آبادان را يكي از مشكلات اصلي ميزباني رقابت هاي كشوري عنوان كرد و افزود: با تكميل اين خوابگاه ورزشي مسابقات كشوري و حتي بين المللي در آبادان قابل برگزاري مي شوند.

وي با اشاره به اينكه آبادان و خرمشهر نيازي به احداث اماكن جديد ورزشي ندارد، گفت: فضاهاي موجود بايد بازسازي و تجهيز شوند.

7104/641

سرخط اخبار استان‌ها