۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۵
کد خبر: 81355356
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي اصفهان: عامل اسيد پاشي شخصيت ضد اجتماعي دارد

اصفهان- ايرنا- فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: يافته هاي پليس نشان مي دهد كه عامل اسيد پاشي در اصفهان شخصيت ضد اجتماعي دارد.

به گزارش ايرنا، سردار عبدالرضا آقاخاني يكشنبه شب در يك گفت و گوي تلويزيوني اظهار كرد: از ابتداي سال تاكنون چهار مورد اسيدپاشي در اصفهان رخ داده است كه سه مورد ان به دليل عدم آسيب جدي و عدم پيگيري در سيستم نيروي انتظامي و قضايي، انعكاس خاصي نداشته است.

وي با بيان اينكه مورد آخر اسيدپاشي منجر به آسيب ديدن يك خانم و ايجاد حساسيت در بين مردم شد، ادامه داد: يافته‌هاي پليس نشان مي‌دهد كه فرد اسيدپاش احتمالاً از يك شخصيت ضداجتماعي رنج مي‌برد و با انگيزه مشخص و در يك فرصت مناسب با پاشيدن اسيد، متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطر نشان كرد: متأسفانه پيرامون اين حادثه شايعات گوناگوني از سوي افراد غيرمسئول و برخي شبكه‌هاي اجتماعي مطرح شده است كه هيچ كدام صحت ندارد.

آقاخاني گفت: اين موضوع كه قرباني اسيدپاشي افراد بدحجاب يا در سنين خاص هستند صحت ندارد زيرا افرادي كه بر روي آنها اسيد پاشيده شده بدحجاب نبوده اند و در سنين مختلف هستند.

وي تصريح كرد كه نيروي انتظامي در اين باره از مردم حساستر است و با جديت اين مسئله را دنبال مي كند و بزودي اطلاعات بيشتري به مردم خواهد داد.

607

سرخط اخبار استان‌ها