۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 81320437
T T
۰ نفر
حضور خانواده والیبالیست در اینچئون موجب تقویت روحیه آنان می شود

تهران - ایرنا - همسر مجتبی میرزا جانپور بازیكن تیم ملی والیبال مردان كشور گفت:‌ حضور خانواده والیبالیست ها در اینچئون موجب تقویت روحیه آنان می شود.

نیلوفر ابراهیمی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ بازیكنان تیم ملی والیبال از خرداد و تیر ماه ( رقابت های لیگ جهانی ) تاكنون به دلیل حضور پی در پی در اردوهای تمرینی و رقابت های مختلف جهانی والیبال، فرصتی برای استراحت و حضور در خانه و جمع خانوادگی خود نداشته اند.

این عضو تیم ملی والیبال زنان ایران خاطرنشان كرد:‌ در كنار آمادگی فنی و جسمانی ، یك ورزشكار حرفه ای نیاز به تقویت روحیه دارد كه ملاقات با والدین و سایر اعضای خانواده و همچنین حضور اعضای خانواده در اماكن ورزشی و تشویق این ورزشكاران تاثیر به سزایی در افزایش روحیه والیبالیست ها دارد.

ابراهیمی یادآور شد كه ناكامی تیم ملی در برخی دیدارها در مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان به دلیل خستگی و حضور طولانی مدت در اردو و مسابقات بود . در تمام دنیا حضور خانواده ها برای تقویت روحیه ورزشكاران در سالن ها و ورزشگاه ها مرسوم است .

وی گفت : فدراسیون سه روز پیش گذرنامه همسران و فرزندان والیبالیست ها را ازآنان درخواست كرد . تیم ملی والیبال فردا (دوشنبه ) لهستان را به مقصد اینچئون كره جنوبی ترك خواهد كرد و خانواده ها پس از ورود والیبالیست ها به اینچئون راهی این كشور خواهند شد.

به گفته ابراهیمی پیش تر فدراسیون اعلام كرده بود كه تیم ملی والیبال پنج شنبه (سوم مهرماه ) راهی اینچئون خواهد شد .

فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت مهیا شدن امكانات خانواده های اعضای تیم ملی والیبال را در روزهای اخیر به كره جنوبی اعزام كند.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریور ماه آغاز شده است . این مسابقات تا 12 مهرماه ادامه دارد.

ورزشی (4)**1828**1581
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش