۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۱
کد خبر: 81275071
T T
۰ نفر
تقویت بنیه مذهبی جوانان، تنها راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است

كاشان– ایرنا– فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه كاشان گفت: راه مصون ماندن جوانان در برابر هجمه فرهنگی دشمن، تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی آنان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار 'باقر فرهنگ' شامگاه شنبه در جمع سرگروه ها و مربیان طرح صالحین با عنوان نشست 'عاشق ولایت' اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با هجمه و حملات فرهنگی در تلاش هستند با بهره گیری از شبكه های ماهواره ای و اینترنت جوانان و نوجوانان را بی هویت كنند.

وی افزود: سرگروه های حلقه صالحین باید با تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی جوانان و نوجوانان نگذارند دشمنان از طریق شبكه های ماهواره ای و پایگاه های اینترنتی آنان را به انحراف بكشانند.

وی با بیان اینكه دشمن سرمایه گذاری عظیمی برای به فساد كشیدن جوانان صرف می كند، گفت: استكبار جهانی در تلاش است در جنگ نرم، افكار و باورهای دینی جوانان كشور را مسموم كند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج كاشان با اشاره به جنایتهای گروه تكفیری داعش در برخی كشورهای منطقه افزود: استكبار جهانی و صهیونیست ها با به راه انداختن جنگ نیابتی، تمام همت خود را بكار گرفته اند تا به اسلام ضربه بزنند.

وی با تاكید بر هوشیاری مردم گفت: دشمنان برای انجام كارهای ضد اعتقادی و ضد ارزشی سرمایه گذاری های فراوانی را انجام داده و اگر مراقب نباشیم باید

هزینه های جبران ناپذیری را متحمل شویم.

فرمانده گردان امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه كاشان نیز در این گردهمایی با بیان اینكه ماهواره ها در خدمت قدرت های آژانس امنیت ملی آمریكاست، گفت: دولتمردان آمریكا در بحث انرژی هسته ای با ایران مشكل ندارند، بلكه مشكل آنها بحث اعتقادی است.

سرهنگ پاسدار 'رضا كوهكن' با تاكید بر مدیریت رسانه افزود: اگر رسانه ها مدیریت نشوند، آنها انسانها را مدیریت خواهند كرد و بیشترین آسیب انها متوجه افرادی است كه منفعلانه برخورد می كنند.

وی بزهكاری در كودكان و نوجوانان، گسترش جرائم خرد و كلان، پرخاشگری، از هم پاشیدگی خانواده ها و از دست دادن دوستان را از جمله تاثیر استفاده از شبكه های ماهواره ای بیان كرد.

فرمانده گردان امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه كاشان با بیان اینكه اینك

30 هزار شبكه ماهواره ای در جهان وجود دارد، گفت:150 شبكه فارسی زبان با محتوای ضدیت با نظام و انقلاب اسلامی اینك فعالیت دارند.

562/545 / س

سرخط اخبار استان‌ها