۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 81255860
T T
۰ نفر
اسرائيل غاصب در غزه دست به نسل كشي زده است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: اسرائيل غاصب با حمايت آمريكا و سكوت مجامع جهاني، دست به نسل كشي در غزه زده است .

به گزارش ايرنا آيت الله ' محمد رضا ناصري ' امروز در خطبه هاي نمازجمعه اين شهر، جنايات اخير اسرائيل در غزه را محكوم كرد و افزود: جناياتي كه امروزه در اين باريكه صورت مي گيرد با پشتيباني آمريكا و همدستان اوست .

وي اظهار داشت: اسرائيل بصورت بي سابقه مردم مظلوم غزه و بخصوص كودكان را آماج تسليحات خود قرار داده و آمريكا هم بي شرمانه از اين رِژيم فاسد حمايت مي كند .

امام جمعه يزد خاطر نشان كرد: دولتمردان آمريكا طي روزهاي گذشته نه تنها اين جنايات را محكوم نكردند كه از اسرائيل حمايت و او را در ادامه اين كشتارها ياري رساندند.

ناصري گفت: اين حوادث در غزه و جهان اسلام نشان مي دهد كه بايد در برابر دشمنان ايستادگي كرد و با وحدت امت اسلام ازانتفاضه و مردم غزه حمايت نمود.

نماينده ولي فقيه در استان يزد به مسائل هسته اي اشاره و گفت: دشمنان و آمريكايي با اصل نظام ما دشمني دارند و موضوع هسته اي فقط يك بهانه است .

ناصري افزود: بايد ملت ايران متكي به خود باشد زيرا دلبستگي و اميد به دشمن راه حل مسائل نيست.

امام جمعه يزد گفت: دشمنان هميشه به دروغ دم ازحقوق بشر و دفاع از مردم مي زنند در حالي كه آنها به دنبال اهداف شيطاني خود هستند .

ناصري راه عزت كشور را وحدت و همدلي و متابعت از فرامين مقام معظم رهبري و ايستادگي دائمي و جانانه در برابر دشمنان دانست .

در پايان نماز عبادي سياسي جمعه يزد ، نمازگزاران در يك راهپيمايي كه تا ابتداي خيابان قيام برگزار شد ، با شعارهاي انقلابي و حماسي خود ، جنايات اسرائيل و آمريكا را بشدت در غزه محكوم كردند .

راهپيمايان يزدي در خيابان مسجد ملااسماعيل ضمن حمايت از مردم غزه فرياد ' اسرائيل كودك كش نابود بايد گردد ، مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل' سر دادند .ك2

650/7536

سرخط اخبار استان‌ها