شيراز- اصفهان حادثه خيزترين محورفارس در هفته گذشته

شيراز - ايرنا - مدير مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي فارس با اشاره به تعطيلات پيش رو به مناسبت عيد سعيد فطر از همشهريان خواست كه در سفرهاي خود از سرعت و سبقت غيرمجاز پرهيز نمايند و بيان داشت : محور شيراز- اصفهان حادثه خيزترين محورفارس در هفته گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، دكتر كامران فيروزي افزود : در بازه زماني 25 تير تا اول مرداد ماه جاري شيراز-اصفهان حادثه خيزترين محور مواصلاتي فارس بوده است كه بر اين اساس از هموطنان مي خواهيم كه در عبور از محورهاي مختلف، قوانين را به طور كامل رعايت كنند تا با مشكلي مواجه نشوند .

وي اظهار داشت : در هفته گذشته حوادث رانندگي در فارس 26مصدوم و شش فوتي در برداشته است كه نياز به توجه و دقت در هنگام رانندگي را مشخص مي كند .

دكتر فيروزي بيان كرد :هنگام بروزحادثه همشهريان براي امدادرساني بهتر به مصدومان بايد به نكاتي توجه كنند كه اصرار نكردن بر انتقال سريع بيمار از جمله آنهاست زيرا انجام اقدامات اوليه در صحنه حادثه ضروري است .

وي گفت : هميشه سرعت بالا در انتقال بيمار به معني ارايه خدمات بهتر اورژانس 115 نيست و هموطنان بايد فرصت لازم را براي خدمت رساني به امدادگران بدهند .

دكتر فيروزي با بيان اينكه در آخرين روز تيرماه نيز نوزادي در مسير انتقال به بيمارستان در سلامت كامل در آمبولانس به دنيا آمد، افزود : در پي تماس با اورژانس داراب درساعت 2:46جهت انتقال مادر بارداري از روستاي مادوان كه به سرعت نياز به اعزام داشت، آمبولانس 115اعزام شد ومادر باردار را منتقل نمود، قابل ذكراست نوزاد در طي مسير در آمبولانس به دنيا آمد و نيروهاي امدادي اورژانس 115 مادر ونوزاد دختر را در صحت كامل به بيمارستان تحويل دادند.ك/3

677

سرخط اخبار استان‌ها